FANDOM

Global Sitemap

Title Language Vertical Description
DDTank Wiki Tiếng Việt VI Games Gunny Online hay còn gọi là Gunny (Tiếng Trung Quốc: 弹弹堂 Dàn dàn táng, Chống lại Giáo Hội) là Web-Game (Game chơi ngay trên trình duyệt) Casual trực tuyến thuộc thể loại bắn súng canh tọa độ theo lượt do công ty 7Roads (Trung Quốc) sản xuất và được công ty VNG độc quyền phát hành tại Việt Nam. Chính thức ra mắt ngày 26 tháng 4 năm 2009. Là trò chơi thuộc thể loại Webgame (Game chơi ngay trên trình duyệt) Casual kết hợp với MMORPG, thuộc thể loại bắn súng canh tọa độ theo lượt (2D Arcade). Người chơi không cần cài bất cứ phần mềm hay plugin vẫn có thể tham gia trò chơi. Không chỉ đơn thuần là bắn qua bắn lại, Gunny còn giúp tăng cường sự tương tác, giao lưu giữa những người chơi với nhau, tạo ra những cuộc tranh tài sôi động. Bên cạnh đó là hệ thống vật phẩm đặc sắc, hệ thống thời trang đẹp mắt, hệ thống biểu cảm vui nhộn, Gunny Online còn là giao thức chiến đấu với những phó bản với lại một con quỷ xấu xa xuất hiện. Chiến đấu nhận được quà tặng lật bài.
Girls Und Panzer Tiếng Việt VI Movies Girls Und Panzer Tiếng Việt is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
GVN CSO Wiki VI Games GVN CSO Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Haikyuu!! Wiki VI TV Haikyuu!! Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Happycity Wiki VI Games Happycity Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Harry Potter VN Wiki VI Books Harry Potter VN Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Harry Potter Wiki VI Movies Harry Potter Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Hay Day Wiki VI Games Hay Day Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Hội Brave Frontier Việt Nam Wiki VI TV Hội Brave Frontier Việt Nam Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Higurashi Daybreak (Vietnam) Wiki VI Games Higurashi Daybreak (Vietnam) Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
HO-OH HOME Wiki VI Lifestyle HO-OH HOME Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
House MD Wiki VI TV House MD Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
VigzCraft Wiki EN Games VigzCraft Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Vihaan pradeep Wiki EN Books Vihaan pradeep Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Guonggioi VI Movies Wiki Guonggioi is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki GVMluccaMovies và Dương FG VI Games Wiki GVMluccaMovies và Dương FG is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Gyu Bin VI Games Wiki Gyu Bin is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Hack VI Games Wiki Hack is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Hamster VI Lifestyle Wiki Hamster is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Hanakokun VI Anime Wiki Hanakokun is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki HANDEAD ANTHEM VI Music Wiki HANDEAD ANTHEM is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Harvest town vn VI Games Wiki Harvest town vn is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Hãy Chọn Giá Đúng VI TV Wiki Hãy Chọn Giá Đúng is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Hội Cày Free Roblox VI Games Wiki Hội Cày Free Roblox is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Hội quán tâm linh VI Lifestyle Wiki Hội quán tâm linh is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Hearthstone việt nam VI Games Wiki Hearthstone việt nam is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Helix Waltz Việt Nam VI Games Wiki Helix Waltz Việt Nam is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki HERO TEAM VI Games Wiki HERO TEAM is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Hoangtrong1612007 VI Games Wiki Hoangtrong1612007 is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Hoắc Vũ Hạo VI Comics Wiki Hoắc Vũ Hạo is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Học Viện Anh Hùng VI Comics Wiki Học Viện Anh Hùng is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Htv VI TV Wiki Htv is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Huon g VI Anime Wiki Huon g is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Huyền Thoại Runeterra VI Games Wiki Huyền Thoại Runeterra is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Lâu Đài Di Động Của Pháp Sư Howl VI Movies Wiki Lâu Đài Di Động Của Pháp Sư Howl is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wikia Harry Potter Tinh Nghịch VN VI Comics Wikia Harry Potter Tinh Nghịch VN is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wikia Harvest Moon VI Games Wikia Harvest Moon is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wikia Hắc ám Truyền kỳ VI Books Wikia Hắc ám Truyền kỳ is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wikia Head Soccer Wiki Vietnamese VI Games Wikia Head Soccer Wiki Vietnamese is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wikia Higashi VI Comics Wikia Higashi is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wikia Hoa Hồng Versailles VI Movies Wikia Hoa Hồng Versailles is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wikia Hoaprox VI Music Wikia Hoaprox is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wikia HOLLOW KNIGHT VIETNAM VI Games Wikia HOLLOW KNIGHT VIETNAM is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wikia House Foods VI TV Wikia House Foods is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wikia Huyền Thoại Cổ Ngọc VI Books Wikia Huyền Thoại Cổ Ngọc is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!