FANDOM

Global Sitemap

Title Language Vertical Description
DDTank Wiki Tiếng Việt VI Games Gunny Online hay còn gọi là Gunny (Tiếng Trung Quốc: 弹弹堂 Dàn dàn táng, Chống lại Giáo Hội) là Web-Game (Game chơi ngay trên trình duyệt) Casual trực tuyến thuộc thể loại bắn súng canh tọa độ theo lượt do công ty 7Roads (Trung Quốc) sản xuất và được công ty VNG độc quyền phát hành tại Việt Nam. Chính thức ra mắt ngày 26 tháng 4 năm 2009. Là trò chơi thuộc thể loại Webgame (Game chơi ngay trên trình duyệt) Casual kết hợp với MMORPG, thuộc thể loại bắn súng canh tọa độ theo lượt (2D Arcade). Người chơi không cần cài bất cứ phần mềm hay plugin vẫn có thể tham gia trò chơi. Không chỉ đơn thuần là bắn qua bắn lại, Gunny còn giúp tăng cường sự tương tác, giao lưu giữa những người chơi với nhau, tạo ra những cuộc tranh tài sôi động. Bên cạnh đó là hệ thống vật phẩm đặc sắc, hệ thống thời trang đẹp mắt, hệ thống biểu cảm vui nhộn, Gunny Online còn là giao thức chiến đấu với những phó bản với lại một con quỷ xấu xa xuất hiện. Chiến đấu nhận được quà tặng lật bài.
GÓP Ý Wiki VI Books GÓP Ý Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Girls Und Panzer Tiếng Việt VI Movies Girls Und Panzer Tiếng Việt is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Granny Chapter Two Wiki Tiếng Việt VI Games Granny Chapter Two Wiki Tiếng Việt is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Granny Wiki tiếng Việt VI Games Granny Wiki tiếng Việt is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Gravity Falls Wiki Tiếng Việt VI TV Tại đây, bạn có thể tìm hiểu thêm về bộ phim Gravity Falls. Bạn có thể tìm hiểu khắp Wiki để biết thêm nhiều thông tin về bộ phim. Hãy vào các trong giới thiệu trên trang chủ. Nếu có thắc mắc thì bạn hãy vào Message Wall của tớ, Dipperfans. Chúng mình cần một số người làm admin và cần người giúp đơ Wiki để trở thành một back1 khoa toàn thư về Gravity Falls bằng Tiếng Việt thật sự.
GTA Wiki Tiếng Việt VI Games GTA Wiki Tiếng Việt is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
GVN CSO Wiki VI Games GVN CSO Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Haikyuu!! Wiki VI TV Haikyuu!! Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Happycity Wiki VI Games Happycity Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Harry Potter VN Wiki VI Books Harry Potter VN Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Harry Potter Wiki VI Movies Harry Potter Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Hay Day Wiki VI Games Hay Day Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Hỗn Tạp Wiki VI Lifestyle Hỗn Tạp Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Hội Brave Frontier Việt Nam Wiki VI TV Hội Brave Frontier Việt Nam Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
HDVNBits.org Wiki VI Other HDVNBits.org Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Higurashi Daybreak (Vietnam) Wiki VI Games Higurashi Daybreak (Vietnam) Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Higurashi no Naku Koro ni tiếng Việt VI Games Higurashi no Naku Koro ni tiếng Việt is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
HO-OH HOME Wiki VI Lifestyle HO-OH HOME Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Homestuck Wiki VI Comics Homestuck Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
House MD Wiki VI TV House MD Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Super Heroes Wiki VI Comics Super Heroes Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Thác Trọng Lực Wiki VI TV Thác Trọng Lực Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Tortuga Wiki EN Books Tortuga Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Vi Hart Wiki EN TV Vi Hart Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Vigor Mortis Wiki EN Games Vigor Mortis Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Vigor Wiki EN Games Vigor Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Vigorously Wiki EN Games Vigorously Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
VigorouzDiscord Wiki EN Games VigorouzDiscord Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
VigzCraft Wiki EN Games VigzCraft Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Vihicle Wiki EN Games Vihicle Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki *Rena* VI Games Wiki *Rena* is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Gotravel VI Books Wiki Gotravel is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki GUP Capital VI Lifestyle Wiki GUP Capital is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki GVMluccaMovies và Dương FG VI Games Wiki GVMluccaMovies và Dương FG is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Gyu Bin VI Games Wiki Gyu Bin is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki H7 TEAM VI Anime Wiki H7 TEAM is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Hac1091 VI Games Wiki Hac1091 is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki HAINAM VI Comics Wiki HAINAM is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Hakien VI Games Wiki Hakien is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki HamdocLN VI Books Wiki HamdocLN is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Haon86947 VI Comics Wiki Haon86947 is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Happy world VI Comics Wiki Happy world is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Harvest town vn VI Games Wiki Harvest town vn is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki HAVERST TOWN -VN VI Games Wiki HAVERST TOWN -VN is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Hazbin Hotel Vietnam VI Movies Wiki Hazbin Hotel Vietnam is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Hà Khánh VI Lifestyle Wiki Hà Khánh is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Hân Giảm Cân VI Lifestyle Wiki Hân Giảm Cân is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Hạnhchi VI Anime Wiki Hạnhchi is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Hải sản Quỳnh Lưu VI Games Wiki Hải sản Quỳnh Lưu is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Học lịch sử thật vui VI Books Wiki Học lịch sử thật vui is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Học viện Aikatsu VI Games Wiki Học viện Aikatsu is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Học Viện Ngôi Sao VI Comics Wiki Học Viện Ngôi Sao is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Hồng VI Music Wiki Hồng is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Hội quán tâm linh VI Lifestyle Wiki Hội quán tâm linh is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Helia VI Comics Wiki Helia is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Helix Waltz Việt Nam VI Games Wiki Helix Waltz Việt Nam is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki HERO TEAM VI Games Wiki HERO TEAM is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki HiBoom VI Games Wiki HiBoom is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Hieu4869 VI Movies Wiki Hieu4869 is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki HIHiLIng VI Movies Wiki HIHiLIng is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Hinftz VI Anime Wiki Hinftz is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Hoàng hiệp VI Movies Wiki Hoàng hiệp is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Học Viện Anh Hùng VI Comics Wiki Học Viện Anh Hùng is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Horizon Of Omniverse VI Games Wiki Horizon Of Omniverse is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki HTsans VI Games Wiki HTsans is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Htv VI TV Wiki Htv is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Hung Nguyen VI Music Wiki Hung Nguyen is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki HunterPro1978 VI Anime Wiki HunterPro1978 is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wikia Google Việt Nam VI Lifestyle Wikia Google Việt Nam is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wikia Granblue Fantasy Việt Nam VI Games Wikia Granblue Fantasy Việt Nam is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wikia Graveyard keeper VN VI Games Wikia Graveyard keeper VN is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wikia Grimgarofashandfantasy VI Movies Wikia Grimgarofashandfantasy is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wikia Grisaia Series VI Comics Wikia Grisaia Series is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wikia Gundam VI Movies Wikia Gundam is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wikia Harry Potter Tinh Nghịch VN VI Comics Wikia Harry Potter Tinh Nghịch VN is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wikia Harvest Moon VI Games Wikia Harvest Moon is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wikia Hataraku VI Books Wikia Hataraku is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wikia Hải Tặc 2015 VI Games Wikia Hải Tặc 2015 is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wikia Hắc ám Truyền kỳ VI Books Wikia Hắc ám Truyền kỳ is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wikia Họ hàng của bún đệ VI Lifestyle Wikia Họ hàng của bún đệ is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wikia Head Soccer Wiki Vietnamese VI Games Wikia Head Soccer Wiki Vietnamese is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wikia Hello Charlotte VI Games Wikia Hello Charlotte is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wikia Hetalia VI TV Wikia Hetalia is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wikia Hi ! Survivor VI Games Wikia Hi ! Survivor is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wikia Higashi VI Comics Wikia Higashi is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wikia Highschooldxd VI Movies Wikia Highschooldxd is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wikia Hoa Hồng Versailles VI Movies Wikia Hoa Hồng Versailles is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wikia Hoang082007 VI Games Wikia Hoang082007 is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wikia Hoaprox VI Music Wikia Hoaprox is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wikia Hoàng Thi Phù VI Movies Wikia Hoàng Thi Phù is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wikia HOLLOW KNIGHT VIETNAM VI Games Wikia HOLLOW KNIGHT VIETNAM is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wikia House Foods VI TV Wikia House Foods is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wikia Houseki no Kuni Vietnam VI Comics Wikia Houseki no Kuni Vietnam is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wikia The Mystery of Gravity Falls VI Movies Wikia The Mystery of Gravity Falls is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!