FANDOM

Global Sitemap

BloodMetal PT Music BloodMetal is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
K-pop Wiki PT Anime K-pop Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Kingdom Hearts PT Games A wiki Kingdom Hearts é um enciclopédia feita por fãs como você, dedicada a reunir o máximo de informações possíveis sobre os principais jogos de Kingdom hearts e os seus remakes. Kingdom hearts é uma série de jogos de role-playing (RPG) de ação desenvolvida e lançada pela Square Enix. É o resultado da colaboração entre Square e a Disney Interactive Studios, apresentando uma variação de vários sets da Disney baseados em um universo feito especificamente para esta série.
Lady Gaga Wiki PT Music Lady Gaga Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Leonardo Mendes Wiki PT Books Leonardo Mendes Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
LIBUNIC Wiki PT Movies LIBUNIC Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Linkin Park Wiki PT Music Linkin Park Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Lisboa Wiki PT Lifestyle Lisboa Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Logopedia Wiki PT Lifestyle Logopedia Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
LOSTpédia PT TV LOSTpédia is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Mafia Wiki PT Games Mafia Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Maraz Shinigami Wiki PT TV Maraz Shinigami Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Marvel Database - Banco de Dados Marvel PT Comics Marvel Database - Banco de Dados Marvel is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Memória Alfa PT-BR TV “Memória Alfa” é um projeto colaborativo que visa criar a mais definitiva, precisa e acessível enciclopédia e referência para tudo que esteja relacionado a “Star Trek”. A versão em português da Memória Alfa foi iniciada em fevereiro do 2007. “Star Trek” é uma franquia de ficção científica que abrange seis séries de televisão, onze filmes e mais inúmeros livros, histórias em quadrinhos, jogos e colecionáveis.
Metal Gear Wiki PT Games Metal Gear Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Micronations PT Lifestyle Micronations is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
My Little Pony A Amizade é Mágica Wiki PT-BR TV Português: My Little Pony: A Amizade é Mágica (também chamada de My Little Pony: A Amizade é Pura Magia ou My Little Pony: A Mágica Amizade) é uma série animada baseada no popular franquia da Hasbro, My Little Pony. Esta encarnação da franquia é conhecida como a quarta geração, ou G4, de My Little Pony. A série foi desenvolvida para a televisão por Lauren Faust, que é conhecida por seu trabalho em duas das franquias populares e aclamado pela crítica do Cartoon Network, As Meninas Superpoderosas e Mansão Foster para Amigos Imaginários. English: My Little Pony Friendship is Magic is an animated series based on Hasbro's popular My Little Pony franchise. The show premiered on October 10, 2010 on Hasbro's The Hub channel, and is currently in its fourth season. This incarnation of the franchise is referred to as the fourth generation, or G4, of My Little Pony. The show was developed for television by Lauren Faust, who is known for her work on two of Cartoon Network's popular and critically-acclaimed franchises, The Powerpuff Girls and Foster's Home for Imaginary Friends.
P.T. Wiki EN Games P.T. Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Past The Limits Wiki EN Lifestyle Past The Limits Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
PTKB Wiki EN Lifestyle PTKB Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
PTL:Continues Wiki EN TV PTL:Continues Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
PTLE Wiki EN Other PTLE Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Do Luska PT Games Wiki Do Luska is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Jogando RPG PT Games Wiki Jogando RPG is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Jubiropédia PT Lifestyle Wiki Jubiropédia is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Just Dance PT Games Wiki Just Dance is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki JustiçaJovem PT TV Wiki JustiçaJovem is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Juubileu PT Anime Wiki Juubileu is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Kaburatti PT Other Wiki Kaburatti is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Kaiser Chiefs PT Music Wiki Kaiser Chiefs is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Kamen rider PT Anime Wiki Kamen rider is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Kamila PT Other Wiki Kamila is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Kancolle PT Games Wiki Kancolle is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Karinwolf PT Movies Wiki Karinwolf is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Kateyo Hitman Reborn PT TV Wiki Kateyo Hitman Reborn is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Kimetsu No yaiba PT Anime Wiki Kimetsu No yaiba is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Kings and Queens of the World PT Lifestyle Wiki Kings and Queens of the World is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Kingston Holly Hospital PT Books Wiki Kingston Holly Hospital is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Kookyzinha do jimin PT Music Wiki Kookyzinha do jimin is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Kyra o Destruidor PT Other Wiki Kyra o Destruidor is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Lab homen inc PT Other Wiki Lab homen inc is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Lab Rats PT TV Wiki Lab Rats is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Laila PT Anime Wiki Laila is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Lana Del Rey PT Music Wiki Lana Del Rey is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Laranja irritante PT TV Wiki Laranja irritante is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Laricatarugo PT TV Wiki Laricatarugo is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Legend Of The Five Rings Brasil PT Games Wiki Legend Of The Five Rings Brasil is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Legislação Brasileira PT Lifestyle Wiki Legislação Brasileira is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Legislação Federal PT Lifestyle Wiki Legislação Federal is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Lego PT Games Wiki Lego is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Legos batman wiki PT Games Wiki Legos batman wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Liceu António Enes PT Lifestyle Wiki Liceu António Enes is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Lilith PT Other Wiki Lilith is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Little Big Planet PT PT Games Wiki Little Big Planet PT is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Little Masters PT Games Wiki Little Masters is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Lobotomy Corporation PT PT Games Wiki Lobotomy Corporation PT is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Logopedia PT TV Wiki Logopedia is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Luís Fugo PT Lifestyle Wiki Luís Fugo is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Luis PT Games Wiki Luis is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Lusiens PT Books Wiki Lusiens is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Luta Cartoon Network PT TV Wiki Luta Cartoon Network is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Madara uchiha PT Comics Wiki Madara uchiha is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Magic and monsters PT Other Wiki Magic and monsters is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Magicis Natura PT Books Wiki Magicis Natura is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Malhação PT Lifestyle Wiki Malhação is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Manipedia PT Lifestyle Wiki Manipedia is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Mansão PT Games Wiki Mansão is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Manuejeime PT Games Wiki Manuejeime is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki MapleStory PT Games Wiki MapleStory is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Marshmallow Guy PT Games Wiki Marshmallow Guy is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Martim PT Lifestyle Wiki Martim is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Marvel vs Capcom PT Comics Wiki Marvel vs Capcom is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Marvelmicroheroesbrasil PT Comics Wiki Marvelmicroheroesbrasil is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Max Steel PT TV Wiki Max Steel is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Medieval Europe PT Games Wiki Medieval Europe is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Melhores Amigas Para Sempre-Mlp PT TV Wiki Melhores Amigas Para Sempre-Mlp is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Menzai PT Games Wiki Menzai is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Mesa's Quest PT Lifestyle Wiki Mesa's Quest is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki METAPAEDIA PT Lifestyle Wiki METAPAEDIA is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Meugrandeprojeto PT Lifestyle Wiki Meugrandeprojeto is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Micro-LEDs PT Lifestyle Wiki Micro-LEDs is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Miguel Ribeiro e amigos PT Lifestyle Wiki Miguel Ribeiro e amigos is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki MiguelFaro-verso PT Other Wiki MiguelFaro-verso is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki MilhoPédia PT TV Wiki MilhoPédia is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Minecraft PT Games Wiki Minecraft is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Minecraft Evolution PT Games Wiki Minecraft Evolution is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Miraculous Ladybug PT TV Wiki Miraculous Ladybug is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Mitomiguelm PT Games Wiki Mitomiguelm is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Mixels PT Lifestyle Wiki Mixels is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki My Little Pony Fan PT TV Wiki My Little Pony Fan is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki My Little Pony Oc's PT Comics Wiki My Little Pony Oc's is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki My Little Pony Ocs PT TV Wiki My Little Pony Ocs is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki My Little Pony Pôneis de Fundo PT Books Wiki My Little Pony Pôneis de Fundo is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki O Sortilégio, a Espada, e os Livros Perdidos de um Lusitano PT Books Wiki O Sortilégio, a Espada, e os Livros Perdidos de um Lusitano is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Super Mario Adventure PT Games Wiki Super Mario Adventure is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki The Looney Tunes Show PT TV Wiki The Looney Tunes Show is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wikia Kung Fu Heroes PT Games Wikia Kung Fu Heroes is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wikia Lolirock portugal PT TV Wikia Lolirock portugal is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wikia Love Live PT Anime Wikia Love Live is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!