FANDOM

Global Sitemap

Title Language Vertical Description
Anipedia JA TV アニメ・漫画に関することならこのコミュニティーへ。アニメ・漫画の全てがここにあります。
「ヘドラwiki」コミュニティ JA Movies 「ヘドラwiki」コミュニティ is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
「HALCALI」コミュニティ JA Anime 「HALCALI」コミュニティ is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
「Hassaku's Sandbox」コミュニティ JA Other 「Hassaku's Sandbox」コミュニティ is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
ごちそうさん Wiki JA TV ごちそうさん Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
すこやかゲーム生活 Wiki JA Games すこやかゲーム生活 Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
とっとこハム太郎 Wiki JA Comics とっとこハム太郎 Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
ガンダペディア JA Anime ガンダムついて知りたいならこのコミュニティーへ。ガンダムシリーズ、関連作品、最新ニュースはここでチェック!
ガープスウィキア JA Games このウィキアでは、スティーブ・ジャクソン・ゲームズ (Steve Jackson Games) が開発した テーブルトークRPGの汎用RPGシステム『ガープス』 (GURPS:Generic Universal RolePlaying System) に関することを扱います。 日本語版に限らず、まだ翻訳されていない原書のルールブックや各種サプリメント、第3版や第4版を問わず、何でも扱います。 グループSNEなどによって日本で独自に作られたサプリメントの他に同人サプリメントや、 ソフトウェアツールやガープスを楽しむのに有用な道具も扱います。 その他にも、TRPG以外の用途でガープスを楽しむ方法など、何でも扱ってみましょう! このウィキアは誰でも編集できます。ブログやフォーラムに自分の妄想で創りあげたオリジナルのキャラクターのキャラクターシートを紹介してもいいですし、ハウスルールを紹介したり、独自サプリメントの記事を書いたり動画を紹介することもできます。
ガールズアンドパンツァー Wiki JA TV ガールズアンドパンツァーとは2012年10月から2013年3月にかけて放送されたオリジナルアニメ。略称は「ガルパン」であり、海外ではドイツ語の頭文字をとってGuPと言われている(Girls und Panzer)。 作品を取り巻く世界感は特殊である。 まず、作中の世界では戦車を使った武道である「戦車道」が華道や茶道と並び大和撫子の教養とされており、礼節のある、淑やかで慎ましく、凛々しい婦女子を育成することを目指した武芸とされる。学校の規模にもよるが、多くの学校のカリキュラムには「戦車道」という選択授業が存在しており、生徒は自由に選択し受講することができる。 また、生活環境も特殊である。作中では、空母(学園艦)の上に町が建設されておりその町に人々が暮らしている。それぞれの町が別個の空母上に建設されており、空母の運営はその町に存在する生徒が行う。これは、大きく世界に羽ばたく人材の育成と生徒の自主独立の精神を養うために建造されたと言われており、世界中で古くから行われている。 ガールズアンドパンツァーとは、以上のような世界観で、戦車道に関してコンプレックスを抱く主人公「西住みほ」が県立大洗女子学園で戦車道を再開し、仲間とともに戦車道の全国大会優勝を目指す物語である。
ギルドウォーズ2 日本語版 Wiki JA Games 非公式ギルドウォーズ2 日本語版へようこそ!このコミュニティーは皆様からの有志により編集、維持されています。日本のギルドのリスト、ギルド登録/登録ギルド一覧を載せてますので是非ご利用ください。また、簡単なゲームガイドを作っていますので初めての方はご覧ください。 このコミュニティーではギルドウォーズ2の説明からゲームに関するニュースや攻略方法などを載せています。最新情報を随時アップされますのでお見逃しなく。 このコミュニティーで下記のことをすることが出来ます。 1、誰でも編集作業をすることが出来ます。 2 新しい情報を提供することが出来ます。 編集に参加される際は是非アカウントを作成して編集をして下さい。わからないことがあったらフォーラムページで聞いて下さい。
ギレンの野望 Wiki JA Games ギレンの野望 Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
グランツーリスモ SPORT(スポーツ)攻略データベースWiki JA Games グランツーリスモ SPORT(スポーツ)攻略データベースWiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
グランツーリスモ・ウィキア JA Games グランツーリスモ・ウィキア is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
グランドセフトオート Wiki JA Games グランドセフトオートシリーズについてのコミュニティーへようこそ。ゲーム情報、キャラクター、ロケーションなど、どんなことでも知る事ができます。
グリムノーツ Wiki JA Games グリムノーツ Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
ゴシップガール Wiki JA TV ゴシップガール Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
ゴジラ Wiki JA Movies ゴジラ Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
ゴッドファーザー Wiki JA Movies ゴッドファーザー Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
ゴルゴ 13 ウィキ JA Books ゴルゴ 13 ウィキ is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
ゴールデンカムイ Wiki JA Comics ゴールデンカムイ Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
ハイキュー Wiki JA Anime ハイキュー Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
ハッピーストリート(日本語版) Wiki JA Games 全世界中で250万ダウンロード突破し、ダウンロードランキングでもN0.1獲得をした癒し系ソーシャルゲーム、ハッピーストリートのコミュニティーです。見ているだけでもほんわかされられてしまうこのコミュニティーはこのゲームに関することであれば誰でも簡単に編集作業を行うことができます。編集作業を初めて行う方は最初にアカウントを取得されることをお薦めします。 このコミュニティーでは村の案内、マップ、ドレスアップアイテム、キャラクターの説明などゲームに必要な情報ならなんでも揃っています。また最新ニュースも随時アップデートされますのでお見逃しなく!  もし何か分からない事があったら管理者に聞いて下さい。 さあ、一緒にコミュニティーを作りましょう!
ハロー!プロジェクト Wiki JA Anime ハロー!プロジェクト Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
ハードボイルド Wiki JA Movies ハードボイルド Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
ヒーロー Wiki JA Lifestyle ヒーロー Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
ヒーロー・ファクトリー Wiki JA Lifestyle ヒーロー・ファクトリー Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
逆転裁判ウィキア JA Games 逆転裁判ウィキア is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
銀牙ペディア JA Comics 銀牙ペディア is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
銀河英雄伝説 Wiki JA TV 銀河英雄伝説 Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
花火 Wiki JA Lifestyle 全国の花火大会と花火情報の集大成。花火大会を満喫して楽しめる鑑賞のポイントから、 例えばPLの様な花火での穴場ポイント、例年の気象データからの風向き予測、桟敷席のおすすめ情報などなど。そしてコミュニティーに参加する事で、新たな仲間との出会いが生まれれば、日本中の花火大会で怖いものなしになれます。 またグラッチェな写真や、興奮度数100万%の写真の投稿も大歓迎。 花火写真家の巨匠、後藤芳次氏から評論家の小西亨一郎(こにしこういちろう)氏、石井氏にも協力を得た日本では史上初となる完全パーフェクトな花火大会情報が満載。 さらにはNPO法人大曲花火倶楽部が主催する花火鑑賞士会や芸術煙火協会の花火師達が他では絶対に知り得ない、スーパーレアな情報を提供。 そして世界中の花火情報まで網羅しています。 見るだけでは物足りない、参加型の花火情報コミュニティー花火Wikiaを是非ともお楽しみください。
花子とアン Wiki JA TV 花子とアン Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
鋼の錬金術師ウィキ JA TV 鋼の錬金術師ウィキ is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
GodEater2 Wiki JA Games GodEater2 Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Godzilla Creepypasta Wiki JA Movies Godzilla Creepypasta Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
GOTHAM Wiki JA TV GOTHAM Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Granny Wiki JA Games Granny Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Gravity Wiki JA Lifestyle Gravity Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Grim Fandango Remastered攻略 Wiki JA Games Grim Fandango Remastered攻略 Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Grim Soul 攻略 Wiki JA Games Grim Soul 攻略 Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Grunny Test CNW Part Wiki JA Anime Grunny Test CNW Part Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
GTD wikia JA Lifestyle GTD wikia is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Gunshi Kanbei Wiki JA TV Gunshi Kanbei Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Gunsword Wiki JA TV Gunsword Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Gurgate Wiki JA Lifestyle Gurgate Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Gyaanipedia Wiki JA Lifestyle Gyaanipedia Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Habitica Wiki JP JA Games Habitica Wiki JP is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
HAHF Wiki JA Lifestyle HAHF Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Hal Film Maker Wiki JA Lifestyle Hal Film Maker Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Halopedia JA Games 『ヘイロー』シリーズはとはXboxで最も成功し売り上げたゲームと言われているファーストパーソン・シューティングゲームです。アメリカでは知らない人はいないと言われているこのゲームシリーズ、ヘイローコミュニティーでは『ヘイロー』シリーズについてのキャラクター、武器、兵器などの詳しい情報、またこのゲームの関連作品情報を盛りだくさんに載せています。『ヘイロー』のことであれば誰でも簡単に編集できるコミュニティーですので持っている情報があれば些細なことでもいいので書き込んで下さい。初めて利用される方はアカウントを取得されることをお薦めします。 もしわからないことがあればこのコミュニティーの管理者にお尋ね下さい。
Hana no Kodomotachi Wiki JA Anime Hana no Kodomotachi Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Hangulized Japanese Wiki JA Lifestyle Hangulized Japanese Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Happy Tree Friends Wiki JA TV Happy Tree Friends Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Happy Wars Wiki JA Games Happy Wars Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Harry Potter Wiki JA Books Harry Potter Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Hasekuraisuna Wiki JA Lifestyle Hasekuraisuna Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Hazbin Hotel Wiki JA Comics Hazbin Hotel Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Head-Fi Japan JA Music Head-Fi は、アメリカで始まった世界最大のヘッドホン・ファン・コミュニティです。主にハイエンド・オーディオ製品のヘッドホン、イヤホン、デジタルオーディオプレーヤー(DAP)、ヘッドホンアンプ、デジタルアナログコンバーター(DAC)の情報を発信しています。Head-Fi 創設者のJudeは業界でも著名なオーディオ研究家で、オフィスにはオーディオ機器の検証実験に使われる無音チェンバーや計測器を備えています。世界中のどこよりも速く最新情報を発信し、メーカーが発表する仕様の検証とデータの裏付けを行い、単に科学的なだけではなく俯瞰的にオーディオ機器のレビューを行います。さらにはユーザーがコミュニティに参加することによって、世界中のヘッドホン・ファンと貴重な情報交換が可能になります。
HelloKitty Wiki JA Anime HelloKitty Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
HelloYoshi Wiki JA Games HelloYoshi Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
HELLSING Wiki JA Comics HELLSING Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Heroes of the Stormウィキア JA Games Heroes of the Stormウィキア is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
JAG Spawned Wiki EN TV JAG Spawned Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Jaglion PonyTown Species Wiki EN Games Jaglion PonyTown Species Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Jagwire Wiki EN Music Jagwire Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Jahanspedia Wiki EN Lifestyle Jahanspedia Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Jaheadnovels Wiki EN Books Jaheadnovels Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
The Unofficial Google Wiki 日本語版 JA Lifestyle The Unofficial Google Wiki 日本語版 is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
吳日辭典 Wiki JA Lifestyle 吳日辭典 Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
大日本帝国国政ワールド Wiki JA Games 大日本帝国国政ワールド Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
巨大数研究 Wiki JA Lifestyle 巨大数研究 Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
五島市ドローンwiki Wiki JA Lifestyle 五島市ドローンwiki Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!