FANDOM

Global Sitemap

ESPER Wiki EN Games ESPER Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Parche PES 6009 Wiki ES Games Parche PES 6009 Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Perrosdelmundo Wiki ES Lifestyle Perrosdelmundo Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Perrypedia Wiki ES TV Perrypedia Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Person of Interest Wiki ES TV Person of Interest Wiki es la enciclopedia en español acerca de la serie Person of Interest. Un sistema de vigilancia ("la máquina") se ha creado para detectar todo tipo de amenazas terroristas, pero no solo detecta los problemas relevantes para la seguridad nacional sino que también es consciente de todo tipo de crímenes menores que ocurren. Como consecuencia, la máquina diferencia a las amenazas mayores (relevantes) de las menores (irrelevantes). El gobierno no actuaría respecto a los crímenes menores, pero Harold, el creador de la máquina sí. Tras una serie de dilemas morales, decidió involucrarse se dedica a tratar de impedir crímenes antes de que ocurran con la ayuda de Reese y Shaw, dos ex-agentes de misiones internacionales con habilidades expertas de combate. El grupo también recibe la ayuda del detective de homicidios Fusco. La máquina dispone de una interfaz analógica, Root, la única persona con la que se comunica directamente para que ayude en todo tipo de tareas. La trama sin embargo se va complicando con cada temporada, con adversarios peligrosos tras los pasos del grupo y una historia sobre inteligencia artificial que cada vez se desarrolla más. Víctima o agresor, si tu número aparece, te encontrarán.
Personaje ficticio Wiki ES TV Personaje ficticio Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Personajes de ficción database Wiki ES Comics Personajes de ficción database Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Personajes de marvel spiderman Wiki ES Games Personajes de marvel spiderman Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Personajes de twd Wiki ES TV Personajes de twd Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Personajes Favoritos Wiki ES Games Personajes Favoritos Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Personajes Ficción Wiki ES TV Personajes Ficción Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Personajes malvados Wiki ES Games Personajes malvados Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Personajes ocañeros Wiki ES Lifestyle Personajes ocañeros Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Personajes y Televisión Wiki ES TV Personajes y Televisión Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Personajes,Negocios Y Series Wiki ES Games Personajes,Negocios Y Series Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Personajesdeficción Wiki ES TV Personajesdeficción Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Personajesdelibro Wiki ES Other Personajesdelibro Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
PersonajesdeSeriesypeliculas Wiki ES Movies PersonajesdeSeriesypeliculas Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
PersonajesTICFemap Wiki ES Comics PersonajesTICFemap Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Personal Wiki ES Other Personal Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Personas Wiki ES Games Personas Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Personita Wiki ES Comics Personita Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Personjes de LEGO Indiana Jones Wiki ES Games Personjes de LEGO Indiana Jones Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Peru Wiki ES Lifestyle Peru Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
PerverPedia Wiki ES Lifestyle PerverPedia Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Pesca Albion Online Wiki ES Games Pesca Albion Online Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Pet Paradise Wiki ES Games Pet Paradise Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Pet Society Wiki ES Games Pet Society Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Petongos Wiki ES Other Petongos Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
PetParadise Wiki ES Games PetParadise Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Petscop Wiki ES Games Petscop Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Petz club Wiki ES TV Petz club Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Pro Evolution Encyclopedia Wiki ES Games Pro Evolution Encyclopedia Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Campamento Mestizo ES Books Wiki Campamento Mestizo is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Personajes aleatorios ES TV Wiki Personajes aleatorios is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Personajes de Hospital Central ES TV Wiki Personajes de Hospital Central is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Personajes de libros ES Books Wiki Personajes de libros is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Personajes de los Serrano ES Lifestyle Wiki Personajes de los Serrano is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Personajes inventados ES Lifestyle Wiki Personajes inventados is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Personajes2 ES Lifestyle Wiki Personajes2 is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Personajesdisney ES Movies Wiki Personajesdisney is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki PersonalDorama ES Lifestyle Wiki PersonalDorama is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Personalidades Tecnologia ES Lifestyle Wiki Personalidades Tecnologia is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Perzo ES TV Wiki Perzo is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Pes ES Games Wiki Pes es un proyecto que como todas las wikis busca recopilar y organizar toda la información acerca de los jugadores, clubes, selecciones y vídeo-juegos de Pro Evolution Soccer. Esta comunidad es libre y todos pueden formar parte aun si no tienes una cuenta en wikia y tu puedes colaborar con esta.
Wiki PES Enciclopedia ES Games Wiki PES Enciclopedia is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Pes información de todos los jugadores confirmada ES Games Wiki Pes información de todos los jugadores confirmada is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Peskeûr ES Lifestyle Wiki Peskeûr is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Pet Society Español ES Games Wiki Pet Society Español is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Peter Punk ES TV Wiki Peter Punk is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki PetSociety ES Games Wiki PetSociety is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wikia P E S ES Games Wikia P E S is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wikia Perro Blanco ES Lifestyle Wikia Perro Blanco is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wikia Perros pedia ES Books Wikia Perros pedia is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wikia PersonajesFlash ES TV Wikia PersonajesFlash is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wikia Pes - Pro Evolution Soccer ES Games Wikia Pes - Pro Evolution Soccer is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wikia Peter Capusotto ES TV Wikia Peter Capusotto is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wikia Petroleros ES Lifestyle Wikia Petroleros is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!