FANDOM

Global Sitemap

Diseños Cuantitativos de Investigación Wiki ES Books Diseños Cuantitativos de Investigación Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Introducción a la POO Wiki ES Lifestyle Introducción a la POO Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Introducción a las TI Wiki ES Other Introducción a las TI Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Introspective Wiki ES Movies Introspective Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
InuYasha Wiki ES Anime InuYasha Wiki es la enciclopedia en español dedicada a la franquicia creada por Rumiko Takahashi. Este proyecto colaborativo recopila información sobre el manga, luego adaptado a anime, donde su protagonista InuYasha y sus amigos tratan de buscar los fragmentos de la Shikon no Tama.
InuYasha Wiki ES TV InuYasha Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Inventados2 Wiki ES Other Inventados2 Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Inventario - Modelos de Operaciones II Wiki ES Books Inventario - Modelos de Operaciones II Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Inventario Wiki ES Lifestyle Inventario Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Inventario y sus Modelos Wiki ES Books Inventario y sus Modelos Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
INVESTIGACIÓN PROPUESTA FINAL UNAD Wiki ES Books INVESTIGACIÓN PROPUESTA FINAL UNAD Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Investigación Propuesta Final Wiki ES Movies Investigación Propuesta Final Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Investigacion de mercado conceptos teoricos Wiki ES Other Investigacion de mercado conceptos teoricos Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Investigacion de mercado- conceptoswiki Wiki ES Lifestyle Investigacion de mercado- conceptoswiki Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Investigacion de Mercados Wiki ES Books Investigacion de Mercados Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Invizimals Wiki ES Games Invizimals Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Plataformas Wiki ES Other Plataformas Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Inu x Boku SS ES TV Wiki Inu x Boku SS is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Inuyasha chile ES TV Wiki Inuyasha chile is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Invasor Zim ES TV Invasor Zim (en inglés Invader Zim) fue una serie de televisión animada, que fue transmitida por Nickelodeon por primera vez el 30 de marzo de 2001 en Estados Unidos, creada por el dibujante Jhonen Vasquez y dirigida por Steve Ressel. La trama gira alrededor de un extraterrestre llamado Zim, originario del Imperio Irken, cuyo deseo es controlar todo el universo. Los Más Altos lo envían, junto al robot G.I.R., a colonizar un planeta desconocido y lejano para deshacerse de su inutilidad y los destrozos que deja a su paso. Ese planeta es la Tierra y allí Zim encuentra a su némesis, Dib. Invasor Zim es una serie llena de sarcasmo, críticas sociales, humor negro y de temática oscura. A pesar de tener buena aceptación por parte del público, Nickelodeon canceló la serie en 2002 (los cuarenta y seis episodios, entre ellos los faltantes, han sido emitidos en televisión y ha sido lanzada en DVD a partir del 19 de agosto de 2006), dando como motivos, la falta de audiencia del público infantil ya que la mayoría de los seguidores de la serie eran jóvenes y adultos, por considerar que era muy "oscura" para un público infantil y por diferencias con los escritores de la serie y con Jhonen Vasquez. Otra razón por la cual se canceló la serie es que Nickelodeon quería cambiar la actitud de los personajes, pero Jhonen Vasquez rechazo esta propuesta y se vio obligado a cancelar la serie. La cancelación de la serie dejó al menos 16 episodios y una película que serviría como final de la serie, incompletos.
Wiki Inventahistoria ES Lifestyle Wiki Inventahistoria is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Invesigacin Criminal NCIS ES TV Wiki Invesigacin Criminal NCIS is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wiki Invizimals ES Games Wiki Invizimals is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wikia InventedPokemon's ES Comics Wikia InventedPokemon's is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wikia Investigación Cuantitativa ES Lifestyle Wikia Investigación Cuantitativa is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!