FANDOM

Global Sitemap

Aberrant Series 2008 Wiki DE Games Aberrant Series 2008 Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Allesteiler - Das Tales of Wiki DE Games In unserem Wiki geht es um alles, was mit der Tales of-Reihe zu tun hat - seien es Charaktere wie Lloyd Irving, Milla Maxwell oder Asbel Lhant oder aber Welten und Städte wie Tethe'alla oder Iselia. Ihr erhaltet auch Informationen zu Spielen und kleinen Nebencharakteren, eben alles, was das Herz begehrt. Aber warum nun Pfotenballenklub? Nun, im Spiel "Tales of Symphonia: Dawn of the New World" gibt es einige Skits mit Presea Combatir und Regal Bryant, die von der Gründung eben jenes Klubs sprechen. Unser Wiki ist daher das "Geheimarchiv" der Firma Lezareno, die Regal gehört, die euch mit allen Informationen speist, nach denen es euch lächzt. Fleißige Helfer werden immer gern gesehen! :)
Battlepedia DE Games Battlepedia is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
De Syv Riger Wiki EN Games De Syv Riger Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Desynced Wiki EN Comics Desynced Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Desyri Wiki EN TV Desyri Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
DET Wiki EN Books DET Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Detachment Wikia EN Books Detachment Wikia is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Detailed Descriptions Of Lightsabers Wiki EN Movies Detailed Descriptions Of Lightsabers Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Detailed Happy Tree Friends character Wiki EN TV Detailed Happy Tree Friends character Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Details on BigBrother Wiki EN TV Details on BigBrother Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Details on RealityTV Wiki EN TV Details on RealityTV Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
DeutschRapBällebad Wiki DE Music DeutschRapBällebad Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Die Melancholie der Haruhi Suzumiya Wiki DE Comics Die Melancholie der Haruhi Suzumiya Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Minecraft Suro Wiki DE Games Minecraft Suro Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Süßigkeiten -Paradies Wikia DE Lifestyle Süßigkeiten -Paradies Wikia is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Scion Worldwide Wiki DE Games Scion Worldwide Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Star Trek Tales from the Frontier Wikia DE Books Star Trek Tales from the Frontier Wikia is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Star Wars - A New Timeline Wiki DE Other Star Wars - A New Timeline Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Star Wars - The Old Republic Wiki DE Games Star Wars: The Old Republic ist ein Massive Multiplayer Online Rollenspiel (MMORPG), welches von BioWare entwickelt wurde. Bei uns findest du nützliche Spieletipps- und tricks, Infos zur Galaxis mit ihren Bewohnern und vieles mehr, über das du dich mit unserer Community austauschen kannst.
Star Wars Fanfiction DE Movies Star Wars Fanfiction is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Star Wars FanFiction Wiki DE Lifestyle Star Wars FanFiction Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Star Wars RP (DE) Wiki DE Movies Star Wars RP (DE) Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Star Wars: Legopedia Wiki DE Movies Star Wars: Legopedia Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Surralium Wiki DE Lifestyle Surralium Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Survival Fighters Wiki DE Movies Survival Fighters Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Survival Wiki DE TV Survival Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
SurvivalCraft Wiki DE Games SurvivalCraft Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Survivor Dogs Erfindungs Wiki DE Books Survivor Dogs Erfindungs Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Survivor Dogs Wiki DE Books Survivor Dogs Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Sushi Fg Wiki DE Lifestyle Sushi Fg Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Susi Wiki DE Games Susi Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
SV Darmstadt 98 Wiki DE Lifestyle SV Darmstadt 98 Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
SV Werder Bremen Wiki DE Lifestyle SV Werder Bremen Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Svinjux Wiki DE Games Svinjux Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
SVs Sandkasten Wiki DE Lifestyle SVs Sandkasten Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
SW2 Wiki DE Other SW2 Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
SW:GOH-Characterideen Wiki DE Games SW:GOH-Characterideen Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Sweet Amoris 2 Wiki DE Games Sweet Amoris 2 Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Sweet Amoris Wiki DE Games Sweet Amoris Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
SWEET Wiki DE Lifestyle SWEET Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Switch (Reloaded) Wiki DE TV Switch (Reloaded) Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
SWN Sektor Voerenhutz Wiki DE Games SWN Sektor Voerenhutz Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Sword Art Online Wiki DE Movies Sword Art Online Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Swordsman Wiki DE Games Swordsman Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
SX LAN Wiki DE Games SX LAN Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Syaga Wiki DE Lifestyle Syaga Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Sydney Alliance Wiki DE Books Sydney Alliance Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Synchropalast Wiki DE Games Synchropalast Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Synthesizer Wiki DE Music Synthesizer Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
System of a Down Wiki DE Music System of a Down Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Systeme Wiki DE Lifestyle Systeme Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Szlachta Wiki DE Lifestyle Im Lexikon der Szlachta werden alle Geschlechter der Res Publica (1385 - 1795, auch als Adelsrepubllik bekannt) und deren Nachfolgestaaten, die vielfach irrtümlich mit dem Sammelbegriff "polnischer Adel" belegt werden, mit Namen sowie ggfs. Beinamen und deren Wappenzugehörigkeit, beim Uradel mit Ort und Zeit seiner ersten geschichtlichen Erwähnung mit Quellenangabe, beim Briefadel mit Angaben des zugeordneten Gnadenaktes sowie einer Verlinkung zu deren Auftreten im Stammreihen-Adel aufgelistet. In diesem Lexikon werden auch uradelige Einzelpersonen erwähnt, deren Nachkommenschaft nicht bekannt oder gesichert ist. Die Adelsrepublik setzte sich zuerst in Personalunion, ab 1569 in Realunion, aus den eigenständigen Landesteilen - Litauen und Polen. War das Großfürstentum Litauen größer, so bildete das Königreich Polen den bevölkerteren Landesteil. Die Adelsrepublik war nach dem Heiligen Römischen Reich der zweitgrößter Staat in Europa - eine multinationale, demokratisch verfasste und föderalistisch strukturierte Republik mit einem Zweikammerparlament vertreten durch einen gewählten König. Durch die Wanderungsbewegungen seit dem Zerfall der Res Publica bis zum XX. Jhdt. gehört eine Vielzahl von Personen in Westeuropa zu den Nachkommen der Szlachta. Die Aufgabe des deutschsprachigen Wikia "Szlachta" ist es, den thematischen Zugang für Personen ohne Kenntnis osteuropäischen Sprachen zu erleichtern und die Stärkung der adligen Traditionen der Szlachtafamilien zu bewirken. Aus diesem Grund wurde die Form eines Wiki gewählt, denn alle Angesprochenen sind aufgefordert an diesem großen Werk mitzuwirken.
Tabaluga Wikia DE Music Tabaluga Wikia is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Tabula Rasa Wiki DE Games Tabula Rasa Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Tagebuch von Raqunas Opfern Wiki DE Games Tagebuch von Raqunas Opfern Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
TaibanersOt Wiki DE Games TaibanersOt Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Tails and Fantasy Wiki DE Games Tails and Fantasy Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Take N Play Wiki DE TV Take N Play Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Taladas Wiki DE Games Taladas Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Talecraft Wiki DE Books Talecraft Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Taleforge Wiki DE Games Taleforge Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Tales of Anvil Wiki DE Games Tales of Anvil Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Tales of Crestoria Wiki German/Deutsch Wiki DE Games Tales of Crestoria Wiki German/Deutsch Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Tales of Demons and Gods Wiki DE Books Tales of Demons and Gods Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Tales of Mastereon Wiki DE Books Tales of Mastereon Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Tales of Nomen Wiki DE Books Tales of Nomen Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
TalesofLomon Wikia DE Games TalesofLomon Wikia is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
The Desu Underworld Wikia EN Lifestyle The Desu Underworld Wikia is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
The Forest Wiki DE Games The Forest Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!