FANDOM

Global Sitemap

7 Zwerge Wiki DE TV Jeder kennt die Geschichte der 7 Zwerge, welche hinter den 7 Bergen hausen. Doch diese Geschichte ist anders! Mit Otto Waalkes, Ralf Schmitz und vielen weiteren Charakteren erlebst du ein Abenteuer mal anders verfilmt. Hier findest du Informationen zu den Filmen, den Charakteren, den Liedern und natürlich über den 7 Zwergen!
Attack on Titan Wiki DE Anime Das Shingeki no Kyojin Wiki behandelt die gleichnamige Manga- und Anime-Serie. Wir führen Charakter-, Orts-, Titanen, Kapitel- und Folgenbeschreibungen. Nun etwas zum Inhalt der Serie: Vor mehreren hundert Jahren wurde die Menschheit von den Titanen nahezu ausgelöscht. Titanen sind normalerweise mehrere Stockwerke hoch, scheinen keine Intelligenz zu besitzen, verschlingen Menschen und, das Schlimmste von allem, scheinen es nur zur Befriedigung anstatt als Nahrungsquelle zu tun. Eine geringe Prozentzahl von Menschen überlebten dadurch, sich selbst in einer durch eine extrem hohe Mauern geschützte Stadt einzumauern, die sogar höher als die größten Titanen ist. In der Gegenwart hat die Stadt seit über 100 Jahren keinen Riesen mehr gesehen. Teenager Eren und seine Pflegeschwester Mikasa werden Zeugen von etwas schrecklichem, als die Stadtmauern von einem kollossalen Titanen, der aus dem Nichts erscheint, zerstört werden. Während die kleineren Titanen die Stadt fluten müssen die beiden Kinder zusehen, wie ihre Mutter bei lebendigem Leibe gefressen wird. Eren schwört, dass er jeden Titanen in Stücke reißen und Rache für die Menschheit nehmen wird. Nominiert für den vierten Manga Taisho Award (2011) und Gewinner des Kodansha Manga Award in der Shōnen-Kategorie (2011). Der englische Titel der Serie wurde grob als "Attack on Titan" übersetzt.
Deshna Wiki EN Lifestyle Deshna Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Desi and Baxter most amazing adventures RP Wiki EN Games Desi and Baxter most amazing adventures RP Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Desideria Wiki EN Games Desideria Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Desierto 2015 movie Wiki EN Movies Desierto 2015 movie Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Design age appropriate fantasy peoples Wiki EN TV Design age appropriate fantasy peoples Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Design Home Wiki EN Games Design Home Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Design island Wiki EN Games Design island Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Design Squad Wiki EN Games Design Squad Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Design Wiki EN Lifestyle Design Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Design Your Own Missions Wiki EN Games Design Your Own Missions Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Designated Survivor Wiki EN TV Designated Survivor Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
DesignatedDays Wiki EN Games DesignatedDays Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Designing Worlds Wiki EN Games Designing Worlds Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Designourminds Wiki EN Lifestyle Designourminds Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Designs of the Mother Wiki EN Games Designs of the Mother Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Designyourfuture Wikia EN Lifestyle Designyourfuture Wikia is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Designyourfutures Wikia EN Lifestyle Designyourfutures Wikia is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Desimon Wiki EN Games Desimon Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
DeSinc Wiki EN Anime DeSinc Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Desinging Wiki EN Lifestyle Desinging Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Desirism Wiki EN Lifestyle Desirism Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Die Sims Wiki DE Games In Die Sims bestimmt ihr über das Leben eurer Sims. Ihr entscheidet, mit welchen Leuten sie sich umgeben, welchen Beruf sie wählen und welchen Hobbies sie nachgehen. Gleichzeitig müsst ihr allerdings auf ihre Bedürfnisse achten: Sims wollen unterhalten, gepflegt und beschäftigt werden und haben ganz unterschiedliche Wünsche. Im Sims-Wiki könnte ihr euch über die erfolgreichste Lebenssimulation der Welt informieren.
EVE Sister Core Scanner Probe Wiki DE Games EVE Sister Core Scanner Wiki ist eine stetig wachsende Referenz über zufällig auftretende Weltallphänomene im MMOG EVE Online. Diese Anomalien und Signaturen müssen erscannt werden, versorgen dann den EVE Piloten mit allerlei Aufgaben und Kill Missionen u.ä. - und natürlich auch mit entsprechenden Belohnungen. Der Name des Wiki kommt von der wohl besten im Spiel vorhandenen Kombination aus Scanner Probes und dem entsprechenden Launcher: die Sister Core Scanner Probes (Launcher).
Food Wars Wiki DE Anime Food Wars Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Live. Wiki DE TV Live. Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Shaman King Wiki DE Anime Shaman King Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Shaman King Wiki DE Lifestyle Shaman King Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Shaman King Wiki DE TV Shaman King Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Shameless US Wiki DE TV Shameless US Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Shameless Wikia DE TV Shameless Wikia is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Shannara Wikia DE Books Shannara Wikia is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Shantytown.eu Wiki DE Games Shantytown.eu Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Shapehunter Wiki DE Books Shapehunter Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Shapi No Kappa Wiki DE Comics Shapi No Kappa Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Shards Wiki DE Movies Shards Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Sharentar Wiki DE Lifestyle Sharentar Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Shati Wiki DE Games Shati Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Shatter Worlds Wikia DE Games Shatter Worlds Wikia is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Shattered-Empires Wiki DE Other Shattered-Empires Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Sheep na cidade grande Wiki DE TV Sheep na cidade grande Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
ShellShock Live Wiki DE Games ShellShock Live Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Shellyverse Wiki DE Other Shellyverse Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Sheltered Wikia DE Games Sheltered Wikia is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Sherlock Holmes Wiki DE Books Sherlock Holmes Wiki ist ein Wiki zu allem rund um den unvergleichlichen Sherlock Holmes. Hier stehen die von Sir Arthur Conan Doyle geschriebenen Bücher und Geschichten im Mittelpunkt, doch auch alle anderen Medien, die sich der Figuren Conan Doyles bedienen, sollen Berücksichtigung finden.
Shiki Wiki DE TV Shiki Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Shin-Chan Wiki DE TV Shin-Chan Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Shingeki no Furry Wikia DE Games Shingeki no Furry Wikia is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Shinidamachu Wiki DE TV Shinidamachu Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Shinobipedia Wiki DE TV Shinobipedia Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Shiny Glurak Wiki DE Games Shiny Glurak Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Shoebill Wiki DE Lifestyle Shoebill Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Shokumotsu rensa no chōten Wiki DE Anime Shokumotsu rensa no chōten Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Shop Heroes Wikia DE Games Shop Heroes Wikia is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Shop Titans Wiki DE Games Shop Titans Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Shopping Maul Wiki DE Games Shopping Maul Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Shotbow-Wiki Wiki DE Games Shotbow-Wiki Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Shovel Knight Wiki DE Games Shovel Knight Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Shugo Chara Wiki DE TV Shugo Chara Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Shugo Chara Wiki DE Lifestyle Shugo Chara Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
ShyGuy13s Test Wikia DE Lifestyle ShyGuy13s Test Wikia is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Sicherheit Wikia DE Lifestyle Sicherheit Wikia is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Sicksystem Wiki DE TV Sicksystem Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Sid meier´s Pirates Wiki DE Games Sid meier´s Pirates Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Siedler Aek Wiki DE Games Siedler Aek Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Siedlungsglück Wiki DE Games Siedlungsglück Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Sielgees Wiki DE Anime Sielgees Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Sigmarpedia Wiki DE Lifestyle Sigmarpedia Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Signum Sectionis Wiki DE Lifestyle Signum Sectionis Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Sike Wiki DE Games Sike Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Silber Trilogie Wiki DE Books Die Silber-Trilogie ist eine Romantasy-Reihe von Kerstin Gier. Die Trilogie handelt von Liv Silber, die mit ihrer Familie nach London zum neuen Freund ihrer Mutter zieht. Im Traum stolpert sie in ein Treffen ihres zukünftigen Stiefbruders mit dessen Freunden. So weit - so gut, doch am nächsten Tag wissen die Jungs Dinge über sie, die sie ihnen nur im Traum, aber nie in der Realität verraten hat. Da kann doch was nicht stimmen? Und was hat das ganze mit einem Dämon zu tun...? Erst vor kurzem ist der zweite Teil der Trilogie erschienen: Silber - Das zweite Buch der Träume.
Silberglanz Wiki DE Books Silberglanz Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Silent Hill Wiki DE Games Silent Hill Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Silent Storm Wiki DE Games Silent Storm Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Sillicia-RPG Wiki DE Games Sillicia-RPG Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Silvea Wiki DE Other Silvea Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Silver-tm- Wiki DE Lifestyle Silver-tm- Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
SimCity Societies Wiki DE Games SimCity Societies Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
SimCity Wiki DE Games SimCity Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Simfinity Sims 4 Wiki DE Games Simfinity Sims 4 Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Simon Wiki DE Lifestyle Simon Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Simpsons-Wiki DE TV Hallo, und herzlich willkommen im Simpsons-Wiki. Unser Simpsons-Wiki wurde erstellt, um Wissenswertes über die gelbste Familie der Welt zu sammeln. Unsere Seite befindet sich noch im Aufbau und wir benötigen dringend Bilder und Artikel also ran an die Arbeit! Bei uns werden motivierte Mitarbeiter gesucht und diese können natürlich auch Rollback oder gar Administrator werden.
Sims 4 Bachelor/Bachelorette-Challenge Wiki DE Games Sims 4 Bachelor/Bachelorette-Challenge Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Simsalabim Sabrina Wiki DE TV Simsalabim Sabrina Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Simson Moped Wiki DE Lifestyle Simson Moped Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
SimsvisionSuperstar Wiki DE Games SimsvisionSuperstar Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Simulatoren Wiki DE Games Dieses Wiki widmet sich dem Genre der Simulations-Spiele. Hier findet ihr die realistischsten, besten aber auch skurillsten Simulations-Spiele auf dem Markt. Egal ob mit oder ohne Bindestrich, diese Spiele benötigen Einarbeitungszeit und bieten echte Herausforderungen für alle, die gelangweilt sind von weichgespülten Casual-Spielen.
Sincinety Wiki DE Books Sincinety Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Sindbad Pedia Wiki DE Books Sindbad Pedia Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Sindbads Abenteuer Wiki DE TV Sindbads Abenteuer Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Singen mit Begleitung Wiki DE Music Singen mit Begleitung Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Singletalk Wiki DE Lifestyle Singletalk Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Singularity P&P Wiki DE Games Singularity P&P Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Sinners Paradise Wiki DE Books Sinners Paradise Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
SiNoS Wiki DE Games SiNoS Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Siren Wiki DE TV Siren Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Sirenhead Wiki DE Other Sirenhead Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Sissi Wiki DE TV Sissi Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!