FANDOM

Global Sitemap

7 Zwerge Wiki DE TV Jeder kennt die Geschichte der 7 Zwerge, welche hinter den 7 Bergen hausen. Doch diese Geschichte ist anders! Mit Otto Waalkes, Ralf Schmitz und vielen weiteren Charakteren erlebst du ein Abenteuer mal anders verfilmt. Hier findest du Informationen zu den Filmen, den Charakteren, den Liedern und natürlich über den 7 Zwergen!
Attack on Titan Wiki DE Anime Das Shingeki no Kyojin Wiki behandelt die gleichnamige Manga- und Anime-Serie. Wir führen Charakter-, Orts-, Titanen, Kapitel- und Folgenbeschreibungen. Nun etwas zum Inhalt der Serie: Vor mehreren hundert Jahren wurde die Menschheit von den Titanen nahezu ausgelöscht. Titanen sind normalerweise mehrere Stockwerke hoch, scheinen keine Intelligenz zu besitzen, verschlingen Menschen und, das Schlimmste von allem, scheinen es nur zur Befriedigung anstatt als Nahrungsquelle zu tun. Eine geringe Prozentzahl von Menschen überlebten dadurch, sich selbst in einer durch eine extrem hohe Mauern geschützte Stadt einzumauern, die sogar höher als die größten Titanen ist. In der Gegenwart hat die Stadt seit über 100 Jahren keinen Riesen mehr gesehen. Teenager Eren und seine Pflegeschwester Mikasa werden Zeugen von etwas schrecklichem, als die Stadtmauern von einem kollossalen Titanen, der aus dem Nichts erscheint, zerstört werden. Während die kleineren Titanen die Stadt fluten müssen die beiden Kinder zusehen, wie ihre Mutter bei lebendigem Leibe gefressen wird. Eren schwört, dass er jeden Titanen in Stücke reißen und Rache für die Menschheit nehmen wird. Nominiert für den vierten Manga Taisho Award (2011) und Gewinner des Kodansha Manga Award in der Shōnen-Kategorie (2011). Der englische Titel der Serie wurde grob als "Attack on Titan" übersetzt.
Das Geheimnis der Silbermarken Wiki DE Other Das Geheimnis der Silbermarken Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Desert Thorn Original Fic Wiki EN Lifestyle Desert Thorn Original Fic Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
DesertsofDecca Wiki EN Books DesertsofDecca Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Deshaun Gamer JP Wiki EN Comics Deshaun Gamer JP Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
DESHENI POOPING SERVICES Wiki EN Other DESHENI POOPING SERVICES Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Desi and Baxter most amazing adventures RP Wiki EN Games Desi and Baxter most amazing adventures RP Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Desideria Wiki EN Games Desideria Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Desierto 2015 movie Wiki EN Movies Desierto 2015 movie Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Design age appropriate fantasy peoples Wiki EN TV Design age appropriate fantasy peoples Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Design Ah Wiki EN TV Design Ah Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Design Dare Wiki EN Movies Design Dare Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Design Home Wiki EN Games Design Home Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Design Squad Wiki EN Games Design Squad Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Design Wiki EN Lifestyle Design Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Design Your Own Missions Wiki EN Games Design Your Own Missions Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Designated Survivor Wiki EN TV Designated Survivor Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
DesignatedDays Wiki EN Games DesignatedDays Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Designing Worlds Wiki EN Games Designing Worlds Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Designs of the Mother Wiki EN Games Designs of the Mother Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Designster Wiki EN Other Designster Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Designyourfuture Wikia EN Lifestyle Designyourfuture Wikia is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Designyourfutures Wikia EN Lifestyle Designyourfutures Wikia is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Food Wars Wiki DE Anime Food Wars Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Mordors Schatten Wikia DE Games In Mittelerde: Mordors Schatten übernimmst du die Rolle von Talion, einem tapferen Waldläufer, dessen Familie von Sauron und seiner Armee in der Nacht ihres Rückwegs nach Mordor erschlagen wurde — wenige Augenblicke bevor auch Talion selbst sein Leben ließ. Durch einen Geist wiederbelebt und von dessen Kräften erfüllt, wandert Talion nach Mordor und schwört, diejenigen zu zerstören, die ihm dieses Unrecht angetan haben. Im Laufe des persönlichen Rachezuges Talions wirst du die Wahrheit über den dich antreibenden Geist herausfinden und über die Ursprünge der Ringe der Macht erfahren, um letztendlich deinem wahren Gegner gegenüberzutreten.
PLAYGROUND DESIGNS Wiki EN Music PLAYGROUND DESIGNS Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
SerVamp Wiki DE Anime SerVamp Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Server Wiki DE Games Server Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
SeVe Wiki DE Lifestyle SeVe Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Seven Wonders Wiki DE Books Seven Wonders Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Severo-Famiglia Wiki DE TV Severo-Famiglia Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Sex and the City Wiki DE TV Sex and the City Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Sex Education Wiki DE TV Sex Education Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
SF Serien DW Wiki DE TV SF Serien DW Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
SGF Wiki DE Other SGF Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Sha lieder Wiki DE Music Sha lieder Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Shades of Grey Wiki DE Books Shades of Grey Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Shades of the Caribbean Wikia DE Books Shades of the Caribbean Wikia is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Shadow Falls Wiki DE Books Shadow Falls Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Shadow Fight 2 Wiki DE Games Shadow Fight 2 Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Shadow Hearts Wiki DE Games Shadow Hearts Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Shadow Ops Wiki DE Games Shadow Ops Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Shadow Realms Wiki DE Games Shadow Realms Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Shadow World Community DE Lifestyle Shadow World Community is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Shadowborn Wiki DE Games Shadowborn Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Shadowburn Wiki DE Games Shadowburn Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
ShadowDawn-RPG Wiki DE Lifestyle ShadowDawn-RPG Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Shadowhunters Wiki DE TV Shadowhunters Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Shadowhunterstv Wiki DE TV Shadowhunterstv Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Shadowrun Hamburg Wiki DE Lifestyle Shadowrun Hamburg Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Shadowsource Wiki DE Games Shadowsource Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
ShadowsWeb.info Wiki DE Lifestyle ShadowsWeb.info Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Shakes & Fidget Wiki DE Games Im Shakes und Fidget-Wiki findest du alles was das Abenteurerherz begehrt: Monster, Quests, Items und ne Menge Geschreibsel über irgendwelche Typen, die noch gar keinen Namen haben. Mach mit, und hilf uns dabei, die Datenbank auszubauen! Wir freuen uns über jeden Helfer.
Shaman King Wiki DE Anime Shaman King Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Shaman King Wiki DE Lifestyle Shaman King Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Shameless US Wiki DE TV Shameless US Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Shameless Wikia DE TV Shameless Wikia is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Shannara Wikia DE Books Shannara Wikia is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Shantytown.eu Wiki DE Games Shantytown.eu Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Shapehunter Wiki DE Books Shapehunter Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Shapi No Kappa Wiki DE Comics Shapi No Kappa Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Shards Wiki DE Movies Shards Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Shared commons b Wiki DE Comics Shared commons b Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Shared community b Wiki DE Comics Shared community b Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Shareduploadtest002 Wiki DE Anime Shareduploadtest002 Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Shareduploadtest005 Wiki DE Games Shareduploadtest005 Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Sharentar Wiki DE Lifestyle Sharentar Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Shati Wiki DE Games Shati Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Shatter Worlds Wikia DE Games Shatter Worlds Wikia is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Shattered-Empires Wiki DE Other Shattered-Empires Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
She Ra Wiki DE Anime She Ra Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
SheeeshWiki Wiki DE Lifestyle SheeeshWiki Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
ShellShock Live Wiki DE Games ShellShock Live Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Sheltered Wikia DE Games Sheltered Wikia is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Sherlock Holmes Wiki DE Books Sherlock Holmes Wiki ist ein Wiki zu allem rund um den unvergleichlichen Sherlock Holmes. Hier stehen die von Sir Arthur Conan Doyle geschriebenen Bücher und Geschichten im Mittelpunkt, doch auch alle anderen Medien, die sich der Figuren Conan Doyles bedienen, sollen Berücksichtigung finden.
Shiki Wiki DE TV Shiki Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Shin-Chan Wiki DE Anime Shin-Chan Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Shindo Life Wiki DE Games Shindo Life Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Shingeki no Furry Wikia DE Games Shingeki no Furry Wikia is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Shinidamachu Wiki DE TV Shinidamachu Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Shinobipedia Wiki DE TV Shinobipedia Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Shiny Glurak Wiki DE Games Shiny Glurak Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Shoebill Wiki DE Lifestyle Shoebill Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Shokumotsu rensa no chōten Wiki DE Anime Shokumotsu rensa no chōten Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Shop Heroes Wikia DE Games Shop Heroes Wikia is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Shopping Maul Wiki DE Games Shopping Maul Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Shovel Knight Wiki DE Games Shovel Knight Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Shugo Chara Wiki DE TV Shugo Chara Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Shugo Chara Wiki DE Lifestyle Shugo Chara Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
ShyGuy13s Test Wikia DE Lifestyle ShyGuy13s Test Wikia is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Sicherheit Wikia DE Lifestyle Sicherheit Wikia is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Sid meier´s Pirates Wiki DE Games Sid meier´s Pirates Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Siedlungsglück Wiki DE Games Siedlungsglück Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Sigmarpedia Wiki DE Lifestyle Sigmarpedia Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Signum Sectionis Wiki DE Lifestyle Signum Sectionis Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Sike Wiki DE Games Sike Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Silber Trilogie Wiki DE Books Die Silber-Trilogie ist eine Romantasy-Reihe von Kerstin Gier. Die Trilogie handelt von Liv Silber, die mit ihrer Familie nach London zum neuen Freund ihrer Mutter zieht. Im Traum stolpert sie in ein Treffen ihres zukünftigen Stiefbruders mit dessen Freunden. So weit - so gut, doch am nächsten Tag wissen die Jungs Dinge über sie, die sie ihnen nur im Traum, aber nie in der Realität verraten hat. Da kann doch was nicht stimmen? Und was hat das ganze mit einem Dämon zu tun...? Erst vor kurzem ist der zweite Teil der Trilogie erschienen: Silber - Das zweite Buch der Träume.
Silberglanz Wiki DE Books Silberglanz Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Silent Hill Wiki DE Games Silent Hill Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!