FANDOM

Global Sitemap

Arisa Wiki DE Books Arisa und Tsubasa sind zwei Zwillinge, getrennt seit dem 12. Lebensjahr. Kontakt halten sie nur durch Geheime Briefe von denen nur sie wissen. Als sie sich nach drei Jahren wiedersehen haben sie Anfangs viel Spaß miteinander und Als sie auf die Idee kommen, einen Tag Rollen zu tauschen fängt für Tsubasa ein echtes Abenteuern an: sie darf einen Tag als Arisa verkleidet in Arisas Schule gehen. Als sie sie zurückkommt hat sie einen Zettel dabei aus Arisa Schuhfach. Nachdem sie dem Arisa übergeben hat, setzt Arisa sich auf die Fensterbank und mit den Worten: "Du kennst nicht mein Geheimnis!" stürzt sie sich aus dem Fenster. Zurück bleibt ein einziger Zettel:" Arisa Sonoda ist eine Verräterin!" So schleicht Tsubasa sich weiterhin in Arisas Klasse um herauszufinden warum Arisa sich aus dem Fester stürtzte. Nach einiger Zeit hört Tsubasa von einem Mysteriösem König der die Wünsche der 2-B erfüllt. Doch es tauchen immer mehr Fragen auf: Wer ist der könig? Warum tut er was er tut? Und welche Rolle spielt Arisa? Erahre mehr im Arisa Wiki!
Aristoscholarische Weltanschauung Wiki DE Lifestyle Die Aristoscholarische Weltanschauung ist die Ideologie einer Religion, deren Glauben auf einer in altaristoscholarisch verfassten Schrift beruht. Die Überlieferung durch die vier Propheten, lautet ungefähr wie folgt: "Wir haben einen Ball .Er trägt eine Brille und heißt Oscar. Und Dirk Nowitzki heißt auch Oscar. Die beiden wohnen in einer Mülltonne . Die Mülltonne ist ein Haus . Das Haus ist mit Wasser gefüllt. Und auch von Wasser umspült und draußen steht einer der pustet. Und weil ein Fenster offen ist, ist das der Durchzug. Darum herrscht ein Druckunterschied zwischen dem 1. Stockwerk und dem Erdgeschoss. Das mag Oscar (ach ich meine (?) Dirk Nowitzki) nicht. Darum geht er die Treppe hoch und schließt das Fenster im Keller... und das ist Energie."
Arjan-Roleplay Wiki DE Comics Arjan-Roleplay Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Ark Survival Annunaki Wikia DE Games Ark Survival Annunaki Wikia is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
ARK: Survival Evolved Wikia DE Games ARK: Survival Evolved Wikia is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Arkadien-Trilogie Wiki DE Books Arkadien-Trilogie Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Arkanite Wiki DE Books Arkanite Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Arkham Horror Wiki DE Games Arkham Horror Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Arkondi Wiki DE Music Arkondi Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Arma Wiki DE Games Arma Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Arma-Psychose Wiki DE Games Arma-Psychose Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Armed Suit-Deutsch Wikia DE Games Armed Suit-Deutsch Wikia is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Armies of Exigo Wiki DE Games Armies of Exigo Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Arret Angam Wiki DE Books Arret Angam Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Arrow Wiki DE TV Im Arrow Wiki geht es um die US-amerikanische Fernsehserie Arrow, die auf dem Comic Green Arrow, aus dem DC-Universum, basiert. Hier findet ihr Informationen rund um alle Charaktere, Episoden, Darsteller und noch vieles mehr. Besuche doch einfach das Wiki um mehr Informationen zu der Serie zu bekommen oder bearbeite selbst ein paar Seiten.
Arrow-heart Wiki DE Books Arrow-heart Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Ars-vivendi Wiki DE Games Ars-vivendi Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
ArsBielefeld Wiki DE Games ArsBielefeld Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Arunapedia Wiki DE Books Arunapedia Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Asdad Wiki DE Games Asdad Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Asenblood Wikia DE Games Asenblood Wikia is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Asgard-pwi Wiki DE Games Asgard-pwi Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Ashen Wiki DE Games Ashen Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
ASHipedia Wiki DE Comics ASHipedia Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Asia Musik Wiki DE Music Asia Musik Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Asia Wiki DE TV Asia Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
AsiaTaku Wiki DE TV AsiaTaku Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Asien Wiki DE Music Asien Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Askir DE Books Askir is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
ASLO Wiki DE Lifestyle ASLO Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Assai Wiki DE Books Assai Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Assassin Cats Wiki DE Lifestyle Assassin Cats Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Assassin's Creed Fanon Wikia DE Games Assassin's Creed Fanon Wikia is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Assassin's Creed Wiki DE Games Das Assassins Creed-Wiki widmet sich sämtlichen Abenteuern der Assassinen Altaïr Ibn-La'Ahad, Ezio Auditore, Connor Kenway und Desmond Miles. Suchst du Komplettlösungen, geheime Orte und Items, oder willst du die Hintergrundgeschichten aller Charaktere detailliert nachlesen? Dann bist du in diesem Wiki genau richtig.
Assassin's Creed® Archer Wikia DE Games Assassin's Creed® Archer Wikia is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Assassination Classroom Wikia DE Anime Assassination Classroom Wikia is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Assi Bricks Wiki DE Movies Assi Bricks Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Astagon Wiki DE Games Astagon Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Astana Wiki DE Games Astana Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Astellia Online Deutsch Wiki DE Games Astellia Online Deutsch Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Asterix Wikia DE Games Asterix Wikia is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Astralys Wiki DE Comics Astralys Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Astronomie NwT Klasse 10a des WHG Wikia DE Books Astronomie NwT Klasse 10a des WHG Wikia is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Astronomie Wiki DE Lifestyle Astronomie Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Asyl Wikia DE Lifestyle Asyl Wikia is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
ATG-Clan Wiki DE Games ATG-Clan Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
DE'arth Pedia Wiki EN Lifestyle DE'arth Pedia Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Dear Vocalist Wiki EN Games Dear Vocalist Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Dear White People Wiki EN TV Dear White People Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Dearness Cage Fightinger Wikia EN Lifestyle Dearness Cage Fightinger Wikia is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Dears Wiki EN TV Dears Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
DearStage Wiki EN Music DearStage Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Death angel Wiki EN Lifestyle Death angel Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Death Arrival Wiki EN Games Death Arrival Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Deathabrine21 Wiki EN Games Deathabrine21 Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
DeathAwaits Wikia EN Games DeathAwaits Wikia is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Waffen Wiki DE Lifestyle Waffen Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wikix DE Comics Wikix is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!