FANDOM

Global Sitemap

Alois Irlmaier Wiki DE Books Alois Irlmaier Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Alpen Wiki DE Lifestyle Alpen Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Alphacity Wiki DE Games Alphacity Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Als die Tiere den Wald verließen Wiki DE TV Das Wiki beschäftigt sich mit der Zeichentrickserie "Als die Tiere den Wald verließen" aus dem Jahr 1992. Die Serie besteht aus 39 Episoden in 3 Staffeln und beschäftigt sich mit der Reise der Thalerwaldtieren zu einem neuen Zuhause, da die Menschen ihren früheren Lebensraum vernichteten. Das Wiki beschäftigt sich mit der Serie, den Darstellern und den Schauplätzen. Um es zu vervollständigen benötigt es deine Hilfe.
Alte Kulturen und Geheimnisse Wiki DE Lifestyle Alte Kulturen und Geheimnisse Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Altendorf Wiki DE Games Altendorf Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Altered Carbon Wiki DE TV Altered Carbon Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Alternativgeschichte-Wiki DE Lifestyle Alternativgeschichte betrachtet die Geschichte und stellt die Frage "Was wäre wenn...?", und versucht diese Frage zu beantworten. Eine Alternativgeschichte hat einen Zeitpunkt der Abweichung in der Vergangenheit, nach dem die Ereignisse der Geschichte anders entwickeln in eine neue Zeitlinie.
Alternativplanet Wiki DE Lifestyle Alternativplanet Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Alternativzukunfts Wiki DE Other Alternativzukunfts Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Altersvorsorge I19/01 Wiki DE Other Altersvorsorge I19/01 Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
AltF4Games Wiki DE Anime AltF4Games Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Althochdeutsch Wiki DE Lifestyle Althochdeutsch Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Althochdeutsche Glossen Wiki DE Lifestyle Althochdeutsche Glossen Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Altis Life / we-are-friendly.de Wiki DE Games Altis Life / we-are-friendly.de Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Altis Life MDF Wiki DE Games Altis Life MDF Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Altschauerberg Wiki DE Other Altschauerberg Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Alvin Wiki DE Movies Alvin Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Alyeon Wiki DE Lifestyle Alyeon Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Amajani-Clan Wiki DE Games Amajani-Clan Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Amalgam-Storyverse Wiki DE Books Amalgam-Storyverse Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Ambadale Wiki DE Games Ambadale Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Ambermoon Wikia DE Games Ambermoon Wikia is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Ameisen Wiki DE Lifestyle Ameisen Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
American Crime Story Wiki DE TV American Crime Story Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
American Dad & Family Guy Wiki DE TV American Dad & Family Guy Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
American Dad Wiki DE TV American Dad ist eine US-amerikanische Zeichentrickserie von Seth MacFarlane, von dem auch Family Guy stammt. Die Serie ist eine Parodie auf den Umgang mit der Angst vor Terroranschlägen in den USA seit dem 11. September 2001. Die Handlung folgt dem Familienvater Stanley Smith, seiner Arbeit bei der CIA und seiner Familie mit allen dort lebenden Wesen. Die Pilotfolge wurde am 6. Februar 2005 auf dem amerikanischen Fernsehsender Fox im Anschluss an den 39. Super Bowl gesendet. Sie verzeichnete rund 15 Millionen Zuschauer. Die reguläre Sendezeit begann am 1. Mai 2005, nach der ersten Folge der aktuellen Family-Guy-Staffel. Die Serie lief in Deutschland seit dem 3. Mai 2006 auf MTV, im Jahr 2010 lief die Sendung auf VIVA und kehrte dorthin am 15. Oktober 2012 zurück. Vom 3. Januar 2011 bis 15. Oktober 2012 lief sie auf Comedy Central. Seit Herbst 2012 läuft die Sendung auch auf RTL Nitro. In der Schweiz läuft die Sendung seit dem 27. November 2006 auf SF zwei.
American Dad Wiki DE TV American Dad Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
American Dragon DE TV American Dragon is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
American Gods Wiki DE TV American Gods Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
American Horror Story Wiki DE TV Die erste Staffel der Serie erzählt die Geschichte der Familie Harmon. Vivien, ihr Ehemann Ben und ihre Tochter Violet beziehen in Los Angeles ein altes Haus. Die Familie entschied sich von Boston wegzuziehen, nachdem Ben eine Affäre mit einer Studentin hatte und die Ehe beinahe zu Ende ging, um einen Neustart zu beginnen. Die Familie ahnt jedoch nicht, dass das Haus eine dunkle Vergangenheit hat. Ursprünglich baute es ein reicher Arzt für seine Frau. Als er drogensüchtig wurde, veranlasste sie aus Angst vor dem finanziellen Ruin, dass ihr Mann – damals noch illegale – Abtreibungen im Keller vornahm. Der Freund einer Patientin will sich an dem Paar rächen und tötet deren Kind. Die Frau erschießt daraufhin ihren Mann und sich selbst. Dies war der Beginn einer langen Reihe von Todesfällen, die sich in dem Haus ereigneten. Wer auf dem Grundstück stirbt, wird zum Geist und ist ewig an das Gebäude gebunden. __ In der zweiten Staffel wird die Serie komplett umgekrempelt, die Charaktere sind alle neu und auch ein neuer Ort in Form einer Irrenanstalt ist in der zweiten Staffel der Hauptdrehort. Die Serie spielt 1964 und wechselt von Gegenwart zu Vergangenheit.
Amnesia Wiki DE Games Amnesia (jap. アムネシア, Amuneshia) ist eine japanische Visual Novel-Serie von Idea Factroy für die Playstation Portable. Das Otome Game (Dating Sim Game) wurde unter anderen auch als Anime adaptiert. Die Handlung dreht sie um die Hauptperson Heroine, welche ihren Namen nicht kennt und daher immer als „die Protagonistin“ (jap. 主人公, Shujinkou) bezeichnet wird. Heroine ist die englische Version ihres „Ersatznamens“. Heroines Hauptproblem in der Handlung ist, das sie seit dem 1. August all ihre Erinnerung verloren hat, dank eines mysteriösen Geistes namens Orion, welcher eigentlich nur die Welten wechseln wollte und dadurch ausversehen Heroines Erinnerungen gelöscht hatte. Schließlich versucht sie im Geheimen ihre Erinnerungen zusammen mit Orion zurückzugewinnen. Dabei erhaltet sie immer wieder seltsame Nachrichten von ihren „Freunden“ auf ihr Handy. Selbstverständlich weiß sie nicht mehr, wenn sie vertrauen kann….
Amnesia: The Dark Descent Wiki DE Games Amnesia: The Dark Descent Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
AMNR Wikia DE Games AMNR Wikia is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Amrosquentia Wiki DE Books Amrosquentia Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Amy's Minecraft Mittelalter Welt Wiki DE Games Amy's Minecraft Mittelalter Welt Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
An Domhain Wikia DE Books An Domhain Wikia is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Anachronica Project Wiki DE Books Anachronica Project Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Ananas Wiki DE Lifestyle Ananas Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Anariagalaxie Wiki DE Games Anariagalaxie Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Anatema Wiki DE Games Anatema Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Andaliapedia Wikia DE Games Andaliapedia Wikia is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Andamino Wiki DE Lifestyle Andamino Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Anderend Wikia DE Books Anderend Wikia is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Anderwelt Wiki DE Books Anderwelt Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Andrea's Abstellkammer DE Lifestyle Andrea's Abstellkammer is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Andrea's Kabuff Wikia DE Lifestyle Andrea's Kabuff Wikia is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Andrija Videnov Wiki DE Other Andrija Videnov Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Android Wiki DE Lifestyle Android Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Andromeda Wiki DE TV Andromeda Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
DEAL OR NO DEAL? Wiki EN Movies DEAL OR NO DEAL? Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Deal Wiki EN Games Deal Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Deals Wiki EN Books Deals Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Deals' SWRP Wiki EN Games Deals' SWRP Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
DealwithitDewott Series Wiki EN Games DealwithitDewott Series Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Deamhan Wiki EN Books Deamhan Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Dean and hayden Wiki EN Movies Dean and hayden Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Dean/Cas Reverse Bang Wiki EN TV Dean/Cas Reverse Bang Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
DeanCasFanficNet Wiki EN TV DeanCasFanficNet Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Dechel Wiki EN Lifestyle Dechel Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Geschichten aus Alterria Wikia DE Books Geschichten aus Alterria Wikia is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
I.Q.o.U. Wiki DE Lifestyle I.Q.o.U. Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Memory Delta Wiki EN TV Memory Delta Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Nur Test, keine community DE Other Nur Test, keine community is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!
Wüstenwiki Wiki DE Comics Wüstenwiki Wiki is a community site that anyone can contribute to. Discover, share and add your knowledge!