Community Central

September comes to a close with This Month at Fandom, including cool data trends, Editors of the Month, and a summary of important updates you may have missed.

READ MORE

Community Central
Advertisement
Community Central

Bienvenue sur mon mur de discussion - Welcome to my discussion wall

<tabber>

Français=

Présentation

Je suis un contributeur Français qui a rejoins Fandom en février 2020. Je suis ouvert à la discussion, n'hésitez pas à me contacter sur mon mur, si vous avez des questions ou si vous voulez juste discuter de sujets divers comme de films ou de livres... Je participe surtout à des Wikis de littérature en autre pour les plus gros, au J.R.R.Tolkien ou je suis administrateur ainsi qu'au Wiki Gardiens des Cités Perdues où je suis modérateur ainsi qu'à plusieurs autres Wikis.

fr-N
Le français est la langue maternelle de cette personne.

en-2
This user has an intermediate level of English.

es-2
Este usuario puede contribuir con un nivel intermedio de español.

de-1
Dieser Benutzer hat grundlegende Deutschkenntnisse.

|-| English=

Presentation

I am a French contributor who joined Fandom in February 2020. I am open to discussion, do not hesitate to contact me on my wall, if you have any questions or if you just want to discuss various subjects like movies or books ... I mainly participate in Wikis of literature and other for the bigger ones, at J.R.R.Tolkien or I am an administrator as well as at Wiki Keeper of the Lost Cities where I am moderator as well as several other Wikis.

fr-N

en-2

es-2

de-1

|-| Español=

Presentación

Soy un colaborador francés que se unió a Fandom en febrero de 2020. Estoy abierto a la discusión, no duden en contactarme en mi pared, si tienen alguna pregunta o si sólo quieren discutir varios temas como películas o libros...

Principalmente participo en Wikis de literatura en otros para los más grandes, en J.R.R.R.Tolkien donde soy administrador y en Wiki Guardianes de las Ciudades Perdidas donde soy moderador así como varios otros Wikis.

fr-N

en-2

es-2

de-1

|-| Deutsch=

Präsentation

Ich bin ein französischer Beitragszahler, der dem Fandom im Februar 2020 beigetreten ist. Ich bin offen für Diskussionen, zögern Sie nicht, mich an meiner Wand zu kontaktieren, wenn Sie Fragen haben oder wenn Sie einfach nur verschiedene Themen wie Filme oder Bücher diskutieren möchten...

Ich beteilige mich hauptsächlich an literarischen Wikis für die größten, bei J.R.R.R.R.Tolkien, wo ich Administratorin bin, und bei Wiki Guardians of the Lost Cities, wo ich Moderatorin bin, sowie bei vielen anderen Wikis.

fr-N

en-2

es-2

de-1
Advertisement