FANDOM

Clara0408

aka Clara

Blocked
  • I live in Italy
  • I was born on August 4
  • My occupation is Disegnare, cosplay
  • I am female
A FANDOM user
  Loading editor
  • CC BY SA license aside, which does allow for derivative work such as translation; it appears there are concerns with your edits.

I see in your profile that you live in Italy, may I ask your fluency level?

1. if you are translating existing content from another wiki language, you will need to comply with the CC BY SA license by providing credit. Not providing credit is considered plagarism regarding of translating from another wiki and if reported to staff will result in request to comply with the license or staff closing of your wiki.
    2. UCP (Unified Community Platform) is a recent initiative for the purpose of combining Fandom and Gamepedia infrastructure as well as reducing the number of wikis down to one of each topic per language to avoid competing split communities for readers (aka traffic). As an existing Italian wiki does exist and has interwiki links already set up with other language wikis, staff will more likely side with the existing dominant wiki during considerations of migrating wikis to the new platform. This means that staff may choose to not migrate your wiki and its simply lost.
    3. Your existing block for infinite might be excessive, however your behavior towards admins from tekken wiki isn't favorable. While its possible the block can be shortened but not lifted, in the long term cooperating on a single wiki is most productive. If you are willing to cooperate and comply with existing policy at Tekken, you have a more enjoyable experience.

This is not meant to scare you, I am providing a realistic viewpoint alongside what numerous helpers have said so far.​​​​​​​

Loading editor
  • Ciao, ho aperto una discussione qui per cercare di chiarire la diatriba tra le wiki di Tekken e offrire un posto neutrale per discutere con gli altri utenti coinvolti e chiarire qualsiasi problema. Sei invitato a partecipare. Spero che questo sia d'aiuto!

Loading editor
    • Grazie, Leviathan, se c'è una cosa che devo dire è che voi helper siete sempre presenti e date sempre molta attenzione, grazie.

Loading editor
    • @Arbiteras: Ho letto il tuo messaggio. Continui a dire calunnie su di me? Non ho mai litigato con altri utenti, solo con te a causa del tuo comportamento e con Alelm a causa di un malinteso. Mi ero appena iscritta, vai a controllare le date! Non mi hai mai detto di fare un articolo per volta e le immagini le caricavo così perché non sapevo nemmeno nominarle, e l'unica volta che mi hai detto di rinominarle, dopo le ho caricate con i nomi giusti.

Per quanto riguarda il link è il mio profilo, non ho messo niente di volgare, offensivo o altro in esso. Poi, Mirsafil2010 è un mio amico che viene ogni anno a casa mia a fare una partita a Tekken, e lui voleva vedere TEKKENPEDIA non TEKKEN WIKI. L'altro utente, dopo avergli dato la risposta, gli avevo semplicemente detto che se voleva potevamo discutere sui lottatori ispirati in Tekkenpedia, niente di più. 

E poi scusa, sembra che non "rispettavo" le regole di proposito, ma se io su Fandom non sapevo fare un accidente prima! Da sola (E grazie all'aiuto dei helper) sono riuscita a capire i meccanismi, le funzioni dei diversi codici e template e altro!

Ma dimmi: provi piacere in dire calunnie sugli altri?

Loading editor
    • A FANDOM user
        Loading editor
  • i got a wiki for you a news one.

Loading editor
    • A FANDOM user
        Loading editor
  • Hi, welcome to Community Central and thanks for your edit!

If you need help, feel free to leave me a message. You may also want to visit the forums. You can also check the staff blog to keep up-to-date with the latest news and events around Fandom.

Happy editing!

Loading editor
    • A FANDOM user
        Loading editor
Give Kudos to this message
You've given this message Kudos!
See who gave Kudos to this message
Community content is available under CC-BY-SA unless otherwise noted.