FANDOM

Fandom logo

Fandom, dünyanın en büyük eğlence fan sitesidir. Haberler, hikayeler, Tartışmalar ve uzman hayran bilgisine dayanan 360.000 topluluk ile Fandom, hayranların eğlence alanındaki sesidir.

Fandom her gün topluluklar, haberler ve hikayelerle kutlanır. Hepsinden iyisi, sizler de dahil olmak üzere herkesin bilgisine katkıda bulunabilir!

Fandom Teklifleri Nedir

Fandom topluluklarının, Tartışmaların, haberlerin ve hikayelerin güçlü birleşimi, kullanıcılara sunulan benzersiz bir avantajlar paketi sunar.

  • Dünyanın En Büyük Eğlence Fan Sitesi. Fandom, hayranların eğlence alanındaki sesidir. Filmlerden oyunlara ve ötesine, pop kültürünün tüm yönlerini kapsarız. Taraftarlar, hayranlar tarafından, wiki editörleri ve Tartışmalar kullanıcıları aracılığıyla temsil edilir. Toplu olarak, bu hayranlar 360.000 toplulukta 43 milyon sayfa içerik oluşturdu, aylık 190 milyon küresel benzersiz yarattı ve eğlence alanındaki en ilginç ve alakalı anları yakalamak için orijinal öyküler ve video üretti.
  • Dünyanın En İyi İşbirliği Platformu. Burada Fandom'da mümkün olan en iyi kullanıcı deneyimini yaratmaya çalışıyoruz; Özel Ürün Ekibimiz, sitemizi ve hizmetlerimizi sürekli iyileştirmek ve büyütmek için çalışır. Güvenilir ve özelleştirilebilir platformumuz, kendi başınıza ya da başka bir platformda MediaWiki'yi çalıştırarak içeriğinizi ve topluluğunuzu oluşturamayacağınız özellikler ve araçlar sunar. Bu sayede Fandom'un kapsamlı doğası, derin hayran bilgisi, haberler ve hikayeler, diğer hayranlarla canlı sohbet, en sevdiğiniz ayrıcalıklar üzerine yorumlar, ve fazlası.
  • Dünya Standartlarında Mobil Uygulamaları. Webin ötesinde, Fandom, sizin ve topluluğunuzun harika içeriğini mümkün kılan bir dizi birinci sınıf mobil uygulama geliştirdi - Topluluk Uygulamaları sürekli büyüyen bir mobil kullanıcı deneyimi ile tecrübe edilmek. Bu, içeriğinize anında erişmenizi sağlar ve ayrıca içeriğinizi Fandom'un mobil uygulamaları aracılığıyla keşfeden yeni hayranları da beraberinde getirir.
  • Trafik. Topluluğunuzun arama sıralaması, görünürlüğünü ve büyümesini geliştirmek için en iyi web teknolojilerini kullanıyoruz. Bizimle çalışırsanız, topluluğunuzu, haberlerinizi ve öykülerinizi arama motoru sonuçlarının en üstüne çıkarabiliriz; bu da, uzmanlık içeriğinizi bulan trafiği ve hayranları büyük ölçüde artıracaktır.
  • Toplumsal Gelişme ve Destek. Fans are the lifeblood of Fandom, and we work to support them in creating amazing communities and content. Bunu yapmak için, Teknik Destek, eğitim, doğrudan kullanıcı desteğine başvurma, ve daha fazlası. Ayrıca topluluklarımız için tasarım, içerik ve formatlama desteği sağlayan özel bir Topluluk Geliştirme Ekibi sahibiz. Son derece deneyimli Fandom kullanıcılarından oluşan gönüllü gruplar, uluslararası destek, spam ve vandalizm temizliği ve mobil uyumlu içerik oluşturma gibi konularda yardım eder.
  • Markaları ve Fanları Birleştirme. Fandom, özel içeriğe, geliştiricilere, yeteneklere ve endüstri liderlerine benzersiz erişim sağlayan dünyanın en büyük eğlence şirketlerinin çoğuyla ortaktır. Bu marka/hayran işbirliği, topluluğunuzdaki ivmeyi hızlandırmaya yardımcı olabilir ve size daha da fazla içerik oluşturma imkanı sunar.
  • Güven. Bir Açık Kaynak Kod sitesiyiz ve Fandom toplulukları Creative Commons Attribution ShareAlike lisansı kullanılarak oluşturuluyor. Ayrıca, şirket ve pop kültür Twitter yayınlarını içeren bir pop kültür Facebook sayfası ve bir kurumsal LinkedIn sayfası sosyal medyada sık sık gönderiyoruz.

Başka sorunuz var mı? Lütfen yardım sayfaları veya iletişim Topluluk Ekibimize göz atın.