Topluluk Merkezi

Kasım ayı sona erdi ve ritüellere uyulması gerekiyor. Bu Ay Fandom'da göz atın!

READ MORE

Topluluk Merkezi
Advertisement

Discord Sunucumuza Katılın

Davet Al

Fandom/Gamepedia Discord, hem Fandom hem de Gamepedia platformlarındaki editörler için bir Discord sunucusudur. Fandom ve Gamepedia vikileri hakkındaki tartışmalardan sevilen oyunlar, filmler, TV, anime ve daha fazlası hakkında sohbet etmeye kadar çeşitli şeyler hakkında sohbet edebileceğiniz bir yerdir. Teknik sorunlar sorabilir ve yardım edebilir, kaynakça, resimler ve bilgiler gönderebilir ve Fandom Ekibi ile konuşabilirsiniz!

Daha fazla bilgi için buradaki duyuru bloguna bakın.

Katılma

  1. Discord'da hesabınızı kaydolun. Bulunduğunuz cihaz için istemcisini indirmeniz önerilir.
  2. Sunucuya katılmak için davet bağlantısını (https://discord.gg/fandom) kullanın ve ardından verilen talimatları izleyin.
  3. Daha sonra, kullanabileceğiniz tek görünür kanal #verification olacaktır. Discord kullanıcı adınızı ve etiketinizi profil kartınıza eklemelisiniz (Fandom için bu kılavuz veya Gamepedia için bu kılavuz) ve ardından bot tarafından verilen talimatları izlemelisiniz. Bu şekilde, kanalların geri kalanı size görünür hâle gelecektir.

Yönergeler

  1. Saygılı olun. Hararetli tartışmalara girmeyin, insanlara isim takmayın veya kasıtlı olarak cesur davranmayın. Diğer kullanıcılara, özellikle personele aşırı derecede ping atmayın. Başka bir topluluk üyesiyle sorun yaşıyorsanız, lütfen bir moderatör veya personel ile konuşun.
  2. PG-13 Derecelendirmesini aşan içerik yayınlamayın. Lütfen dili makul sınırlar içinde tutun ve müstehcen veya cinsel resimler paylaşmayın. Bu sunucuda her yaştan ve geçmişten kullanıcı var ve tüm üyelerin genel sohbet kanallarında rahat hissetmesini istiyoruz. Lütfen siyaseti sunucunun dışında tutun.
  3. Tartışmalar için uygun kanalı kullanın. #general viki ile ilgili sohbet için kullanılır, #random konu dışı sohbet içindir, #feedback-fandom ve #feedback-gamepedia, özellik geri bildirimi, destek ihtiyaçları, kilitlenme bildirimi vb. gibi Fandom ve Gamepedia sorunları için ilgili kanallardır ve viki temaları (oyun, anime, filmler, TV) daha spesifik tartışmalar için kendi kanallarına sahiptir.
  4. Sağduyu kullanın. Her durum bu kuralların kapsamına girmeyebilir. Bir sorun olup olmadığından emin değilseniz, #server-feedback kanalında bir moderatöre veya personelden birine sorun.
  5. Lütfen kullanıcı adınızı tanınabilir tutun. İnsanların kimin konuştuğunu anlamasını ve tartışmalarımızda şeffaf olmasını istiyoruz. Küresel Discord adınız, viki kimliğiniz olarak insanlar tarafından tanınmıyorsa, sağ kenar çubuğundaki kullanıcı adınızı sağ tıklayarak “kullanıcı adı değiştir” seçeneğini kullanın.

Fandom/Gamepedia sunucusu, bir platform olarak Fandom kurallarına tabidir ve Fandom/Gamepedia üzerindeki eylemlerin sonuçları sunucu üzerinde ağırlık taşıyacaktır ve bunun tersi de geçerlidir.

Advertisement