Wikia Română
Advertisement

S-a găsit prezentor pentru emisiunea iLikeIT, după plecarea lui George Buhnici din toamna trecută. Pro TV a anunțat, astăzi, numele omului care va prezenta emisiunea de tech, precum și data la care va debuta noul sezon.

Iulia Ionescu (foto mai jos), corespondent al Știrilor Pro TV și fost jurnalist la Digi24, va prezenta noul sezon iLikeIT, care va debuta pe 29 februarie, de la ora 10:00. 

Jurnalista s-a ocupat la Digi24, printre altele, și de emisiunea de tehnologie 2.0. 

Reamintim că Buhnici a părăsit, la finalul lunii octombrie, emisiunea pe care o prezenta încă din anul 2011, după cum Paginademedia.ro a anunțat în exclusivitate. 

Citește și: George Buhnici pleacă de la Pro TV după 15 ani

Subiectele primei ediții din acest an vor fi legate de noutățile din domeniu prezentate la târgul CES Las Vegas. 

CARTE DE VIZITĂ. Iulia Ionescu lucrează la Pro TV din luna mai 2019, potrivit contului său de LinedIn. Înainte de trecerea la Pro TV, a lucrat opt ani la Digi24. Acolo, s-a ocupat pentru o perioadă de proiectul 2.0, tot o emisiune de tech. 

Jurnalista a mai trecut pe la Kanal D, unde a fost producător din iulie 2011 până în ianuarie 2012.

De asemenea, a lucrat și la GSP TV (post deținut pentru câțiva ani de trustul Intact).

Advertisement