Wikia

Tupka217

ook bekend als Ollie

Helper Beheerder
  • Ik woon in The Netherlands
  • Ik ben geboren op april 17
  • Ik ben Male
A Wikia contributor
  Bezig met het laden van de tekstverwerker…
  • Beste Tupka217,

De Warrior Cats wiki is vandaag gemigreerd naar het Unified Community Platform, maar daarbij zijn gek genoeg heel veel comments verloren gegaan. Deze hoorden allemaal bij pagina's met een tabview, die we last-minute vanochtend nog hebben aangepast. Volgens mij hebben we daarbij per ongeluk alle comments verwijderd, maar we vroegen ons af of, en zo ja hoe, we ze weer terug konden krijgen.

Met vriendelijke groet,

Zonnepoot & Morgenpoot

• Alle 8 reacties bekijken
    • Ik had gehoopt dat het mogelijk was om het sjabloon te verwijderen, of te vervangen door een simpel doorgeefluik, en vervolgens de comments opnieuw te converteren naar het nieuwe systeem. Dit is helaas niet mogelijk.

• Jammer :-( Heel erg bedankt voor je inzet in ieder geval!

• A Wikia contributor
  • Beste Tupka217,

Ik zou graag twee IP-adressen willen laten natrekken op dubbelaccounts. Is het mogelijk om dit privé verder te bespreken? De discord van mijn medebeheerder is Morningpaw#5496, zij wilde je contacteren.

Groeten,

IJsdroom Vogeltje (medebeheerder Nederlandse Warrior Cats fanfiction wiki)

• Ik ben beschikbaar op Discord (Tupka217#4319) maar zal eerlijk zijn en zeggen dat ik niet veel verstand van heb. Ik ben alleen te bereiken met dms door leden van de officiele Discord.

• A Wikia contributor
  • Beste "Ollie",

Hopelijk leest u mijn reactie op uw antwoord, maar dit is letterlijk wat toevallig een andere "Ollie" me dus had gemeld:

"I’m not going to overrule the decision of a more senior admin. If you believe the punishment is too harsh, contact a member of Wikia staff directly and make a complaint."

"With respect, this issue does not concern me and I am not going to get involved further. I’m sure you can find the contact details for Wikia staff yourself."

Bart

• Vijf dagen geleden word ik de nieuwe beheerder van de Nederlandstalige SpongeBob Wiki (Door jou). Ik wil je graag vragen, hoe je mijn nieuwe ontwerp vind. (Als je een beetje tijd hebt) Hier zijn een paar links: (Natuurlijk kun je ook zelfs pagina's bekijken) Hoofd Pagina, een Locatie, een personage, een liedje, een aflevering, Seizoen 1

Ik heb veel aan Sjablonen gewerkt (en ik ben nog bezig daarmee) ook aan galerijen, dank de Shared Images en aan een korte hoofd pagina voor mobiel.

Groetjes, Planktonius

• Ziet er goed uit, een stuk beter dan de staat waarin die eerst verkeerde. Ik zou zelf niet elke link vet maken, maar als jij dat fijner vindt ga je gang.

• A Wikia contributor
  • Beste Tupka217,

Op de Warrior Cats wiki's hadden we altijd een chat-emoji genaamd (heidy), ook wel bekend als (eekhoorn). Deze emoticon is van de ene op de andere dag verdwenen en niemand heeft haar van de Mediawiki:Emoticons pagina afgehaald, althans, dat is niet te zien in de paginageschiedenis.

Een paar van de gebruikers missen deze emoji erg, aangezien het een soort symbool is geworden. Weten jullie toevallig iets meer over deze mysterieuze verdwijning? Het klinkt misschien als een raar verhaal, maar we zijn erg benieuwd hoe dit heeft kunnen gebeuren.

Groetjes,

Morgenpoot

• Welke wikis betreft het? Warriorcats heeft nooit een emoticon (eekhoorn) gehad en bij warriorcatsfanfiction staat het nog in de lijst. De afbeelding bestaat ook gewoon nog op de image server, dus het is niet verwijderd of zo.

Werken de andere emoticons wel gewoon? Met name de andere op dezelfde server, dus Grumpycat, confused en angry? Misschien helpt het als je de links omzet naar https? Als alleen deze afbeelding niet werkt zal ik wat hulptroepen moeten inschakelen.

• Ik heb hem opnieuw geüpload (gekopieerd van de lijst op deze wiki) en nu doet hij het wel, dus vandaar dat hij in de lijst stond. Ik blijf het vreemd vinden, maar het is in ieder geval opgelost. Toch bedankt voor de hulp! :-)

• A Wikia contributor
  • Heb jij nog tips om mijn wiki te promoten?

• Er is geen gouden tip om een wiki tot een succes te laten bloeien. We hebben er een hulppagina voor - Help:Een community opbouwen - maar deze is gedateerd. Serieus, Myspace? Hyves? Ook is de Spotlight-optie die in die hulppagina wordt genoemd niet meer beschikbaar. Wat op deze pagina niet staat maar wat ik ook zou aanraden is om je wiki goed op te bouwen - zorg voor een aantrekkelijke en overzichtelijke hoofdpagina en werk aan inhoud - niemand zal zich aangetrokken voelen tot een wiki met vijf pagina's.

Bij wikis die draaien om door gebruikers aangeleverd origineel materiaal is het ook belangrijk te wijzen op de licensie van Fandom - CC-by-SA 3.0. Voor origineel materiaal is dit niet de meest ideale plek.

• Oké, dankje!

• A Wikia contributor
  • Beste Tupka217,

Sinds begin dit jaar ben ik beheerder van de Nederlandse Warrior Cats wiki en er zijn momenteel wat problemen. Een gebruiker vertoont intimiderend gedrag, bedreigt mensen, spamt en geeft persoonlijke informatie van iemand anders door, waar ik vervolgens (zonder enig spoor van bewijs) de schuld van krijg.

Deze gebruiker is al meerdere malen geblokkeerd, met automatische blokkade van de IP-accounts, maar blijft terugkomen onder min of meer dezelfde naam. Ik heb het over Keeze duo, Keeze duoo, Keeze trio, Keeze Quatro en Keeze cinco.

Wat zou in hieraan kunnen doen en is het mogelijk om op de één of andere manier een algemene blokkade in te schakelen?

Groeten,

Morgenpoot

• Alle 18 reacties bekijken
    • Denk je dat een locale blokkade van alle accounts genoeg is?

• Ik denk het wel.

• A Wikia contributor
  • May I help centrale community change its mainpage whole design?It seems that Netherland community haven't staff blogs show space. And Wiki website link need to show it on staff blogs below,May I help?

• We don't translate a lot of staff blogs, as most people can read the English anyway. As for the main page, it seems some of the CSS is broken. I'll bring that up.

• Never mind. It was broken because you broke it.

• But some of design such as Template:Fandom staff,it broken because of css,would you like to download Mediawiki:Mainpage.css from english community?

• A Wikia contributor
  • Dag Tupka

Ik zag dat je mijn aanvraag om twee wikia's te linken hebt voltooid. Het probleem is namelijk dat ik hier het resultaat niet van zie. 

Als wikia's verbonden zijn via intertaallinks moet er toch rechtsboven de taal komen te staan waaruit men kan kiezen? Of heeft dit misschien eerst tijd nodig? 

Kun jij me verder helpen?

Met vriendelijke groeten, Fantasiser

• De Intertaallink maakt niet zozeer de connectie, maar zorgt ervoor dat de infrastructuur om de connectie te leggen bestaat. Daarna moet je nog individueel de pagina's linken, met de code [[en:Claydon Torcreek]] (voor de Engelse link op de Nederlandse wiki) en [[nl:Claydon Torcreek]] (voor de Nederlandse link op de Engelse wiki). Deze code kan overal op de pagina worden gezet, doch is het traditie/etiquette om het onderaan te plaatsen zodat het niemand in de weg zit of verwart.

Mocht je veel links moeten plaatsen, dan kun je dit script van de Open Source wiki proberen. Mochten er nog problemen zijn, laat het me weten.

• A Wikia contributor
  • Hallo Tupka,

Weet jij toevallig of Wikia bezig is met onderhoud? De chats op verscheidene wiki's werken namelijk niet meer en ook het prikbord vertoond kuren. Ook random pagina's willen niet meer verschijnen en vertonen de volgende foutmelding:

Our main datacenter is down, you are accessing our backup datacenter. We are working to fix the problem.

Weet jij of dit overal het geval is? Groetjes, Morgenpoot.

• Ik heb geen zicht op specifieke downtime, maar ik heb er ook last van. Het doet het bij vlagen niet.

• Erg vervelend, hè? Ik hoop dat het snel overgaat :-/

• A Wikia contributor
Kudus aan dit bericht geven
U heeft Kudos aan dit bericht gegeven!
Bekijken wie Kudos aan dit bericht hebben gegeven
Community content is available under CC-BY-SA unless otherwise noted.