Wikia

Hallo, welkom bij Wikia Nederland! Bedankt voor je bewerking aan de Adoptie pagina.

Laat alsjeblieft een bericht achter op mijn overleg pagina als ik je ergens mee kan helpen! -- MarkvA (Overleg) 19 feb 2011 17:28

Uitgebreid Edit

Geachte mevrouw of meneer T.J. Cool,

Ergens, als ik me goed herinner op de OP van MarkvA stelt u beveiliging van een forum voor. Dat strookt niet met de een van de belangrijkste uitgangspunten van Wiki : Voel je vrij en ga je gang

Wanneer u wat dan ook beveiligd wilt hebben is de enige manier moderator (zeg maar beheerder) worden.

Hoe krijg je die status? Heel eenvoudig: Begin een eigen Wiki. Dan heb je alle rechten (en plichten...) die daar mee samen hangen.

Collegiale groeten van patio4it hier beter bekend onder de naam ClubFavolosa mrt 22, 2011 08:38 (UTC)

Hoi TJ,
Natuurlijk kun je net zoveel wiki's maken als je wil ;-). En heeft MarkvA je wiki beveiligd naar je wens? ClubFavolosa mrt 25, 2011 08:30 (UTC)

Sig testEdit

Nieuwe sig test: Tjcool007 (Overleg) mei 28, 2011 19:26 (UTC). (Overleg -> Altijd in de taal van de wiki ;) )

Tot nu toe heb ik slechts berichten in het Nederlands van u gezien... Gezondheid S.I. Oliantigna

Wiki oprichtenEdit

Hallo,

Leuk dat je een berichtje had achtergelaten.

Ik had een vraag, als ik een wiki oprichten in het nederlands voor TDU2 accepteert hij hem niet, ik geloof dat dat komt door de cijfer. Hoe kan ik die toch oprichten? Ik ben namelijk erg slecht in engels en zou meer wiki's willen maken maar dan in het Nederlands uiteraard.

Groeten Zocalox (overlegbijdragen) vergat zijn boodschap te ondertekenen.

Zal antwoorden op het forum. - Tjcool007 (Overleg) okt 30, 2011 12:04 (UTC)

RE: Edit

Bedankt voor het berichtje! Om een of andere rede kreeg ik geen e-mails meer over de adoptie pagina. Ik heb de twee verzoeken afgewerkt. Mark@fandom (talk) okt 30, 2011 14:14 (UTC)

RE:Wiki Promotie Edit

Hoi Tjcool! Op het moment is deze tool inderdaad nog niet beschikbaar voor Nederlandse wiki's, omdat, zoals je al zei, Wikia Nederland nog geen voorpagina heeft. Momenteel zijn er helaas ook nog geen plannen om een voorpagina voor Wikia Nederland toe te voegen, maar het wordt wel overwogen. Mark@fandom (talk) 30 aug 2012 14:59 (UTC)

Community content is available under CC-BY-SA unless otherwise noted.