Centrale community
Advertisement

Hallo allemaal,

Ik ben pas een beetje bezig geweest met de engelse wikia van Test Drive Unlimited 2.

Aangezien ik erg slecht ben in engels wou ik de nederlandse versie oprichten. Maar als ik deze wil oprichten accepteert het geen cijfers denk ik. Want hij geeft aan dat ik hem niet kan oprichten vanwege de naam. Test drive unlimited is een ander spel (voorganger). Dus zo kan ik hem ook niet noemen.

Ik hoor graag snel wat,

Groetjes! Zocalox (overlegbijdragen) vergat zijn boodschap te ondertekenen.

Ik heb al wikis gezien met nummers in de naam en de URL, dus het zou mogelijk moeten zijn. Maar ik krijg inderdaad een fout wanneer ik een nummer toevoeg. Er wordt niets over gezegd in het Wiki Aanmaak beleid, dus ik heb niet echt een antwoord. Misschien weet MarkvA er iets meer over. - Tjcool007 (Overleg) okt 30, 2011 12:20 (UTC)
Recent zijn er spamfilter beperkingen ingesteld waardoor wiki's met getallen in hun namen voortaan moeilijk erdoorheen komen. Probeer testdrive.wikia.com op te richten, en dan zal ik de naam wel voor je veranderen. Laat me het hier maar weten als ik de naam moet wijzigen. Mark (talk) okt 30, 2011 14:09 (UTC)
Advertisement