Centrale community
Geen bewerkingssamenvatting
kGeen bewerkingssamenvatting
 
(3 tussenliggende versies door 3 gebruikers niet weergegeven)
Regel 1: Regel 1:
{{Forumheader|Help desk}}
+
{{Forumheader|Gemeenschapsforum}}
 
<!-- Gelieve je bericht onder de lijn te schrijven en de "Forumheader" ongewijzigd boven aan deze pagina te laten staan. Onderteken je bijdrage door te klikken op de handtekeningtab [[Bestand:Ondertekenknop.png]] of door het typen van 4 tildes (~~~~) (dan komt automatisch je gebruikersnaam met datum en tijdstip van uw bericht er onder te staan) -->
 
<!-- Gelieve je bericht onder de lijn te schrijven en de "Forumheader" ongewijzigd boven aan deze pagina te laten staan. Onderteken je bijdrage door te klikken op de handtekeningtab [[Bestand:Ondertekenknop.png]] of door het typen van 4 tildes (~~~~) (dan komt automatisch je gebruikersnaam met datum en tijdstip van uw bericht er onder te staan) -->
 
Ik merk dat er op veel wikis vandalisme word gepleegt en wil dat graag bestrijden maar omdat veel wiki's bijna geen active gebruikers heeft vroeg ik me af of ik globale syspos kon krijgen ofzo. Ik hou er namelijk niet van om wiki's gewoon te laten voor wat ze zijn en vol te laten kliederen. [[Gebruiker:Wouter15|Wouter15]] mei 17, 2011 22:54 (UTC)
 
Ik merk dat er op veel wikis vandalisme word gepleegt en wil dat graag bestrijden maar omdat veel wiki's bijna geen active gebruikers heeft vroeg ik me af of ik globale syspos kon krijgen ofzo. Ik hou er namelijk niet van om wiki's gewoon te laten voor wat ze zijn en vol te laten kliederen. [[Gebruiker:Wouter15|Wouter15]] mei 17, 2011 22:54 (UTC)
   
:Dat is waar de VSTF (Voluntary Spam Task Force) zich mee bezig houd. Als je echt spam wil bestrijden over ALLE wikia wiki's, moet je zorgen dat je een VSTFer wordt. Uiteraard moet je ook goed Engels kunnen, aangezien er (bij mijn weten) geen Nederlandse variant bestaat. Meer info @ [[w:c:vstf:|vstf wiki]]. - [[User:Tjcool007|Tjcool007]] ([[User talk:Tjcool007|Talk]] / [[Special:Contributions/Tjcool007|Contribs]]) mei 18, 2011 11:59 (UTC)
+
:Dat is waar de VSTF (Voluntary Spam Task Force) zich mee bezig houd. Als je echt spam wil bestrijden over ALLE wikia wiki's, moet je zorgen dat je een VSTFer wordt. Uiteraard moet je ook goed Engels kunnen, aangezien er (bij mijn weten) geen Nederlandse variant bestaat. Meer info @ [[w:c:vstf:|vstf wiki]]. (En [http://community.wikia.com/wiki/Help:SpamTaskForce#How_to_join_the_Spam_Task_Force deze pagina]) - [[User:Tjcool007|Tjcool007]] ([[User talk:Tjcool007|Talk]] / [[Special:Contributions/Tjcool007|Contribs]]) mei 18, 2011 11:59 (UTC)
  +
::Hoe kan ik dan zo'n VSTF worden? Ik zou er graag een worden want ik hou er niet van als wiki's gewoon worden verknoeit zonder dat er iets aan gedaan word. [[Gebruiker:Wouter15|Wouter15]] mei 18, 2011 13:17 (UTC)
  +
:::Hi Wouter! Helaas moet je voor de VSTF uitgenodigd worden, en om uitgenodigd te worden moet je intensief anti-vandalisme werk doen op meerdere wiki's. Zie [[w:c:VSTF#How_to_join_the_Spam_Task_Force|deze pagina voor meer info]]. En zelfs zonder globale-sysop rechten kun je nog goed werk doen door pagina's te markeren voor verwijdering en stimulerende bewerkingen te maken! [[User:MarkvA|<span style="color: Blue;">Mark</span>]]<staff /> ([[User talk:MarkvA|<span style="color: blue; font-size: x-small">talk</span>]]) mei 18, 2011 16:58 (UTC)

Huidige versie van 27 mei 2011 om 18:08

Forum: Gemeenschapsforum > Vandalisme


Ik merk dat er op veel wikis vandalisme word gepleegt en wil dat graag bestrijden maar omdat veel wiki's bijna geen active gebruikers heeft vroeg ik me af of ik globale syspos kon krijgen ofzo. Ik hou er namelijk niet van om wiki's gewoon te laten voor wat ze zijn en vol te laten kliederen. Wouter15 mei 17, 2011 22:54 (UTC)

Dat is waar de VSTF (Voluntary Spam Task Force) zich mee bezig houd. Als je echt spam wil bestrijden over ALLE wikia wiki's, moet je zorgen dat je een VSTFer wordt. Uiteraard moet je ook goed Engels kunnen, aangezien er (bij mijn weten) geen Nederlandse variant bestaat. Meer info @ vstf wiki. (En deze pagina) - Tjcool007 (Talk / Contribs) mei 18, 2011 11:59 (UTC)
Hoe kan ik dan zo'n VSTF worden? Ik zou er graag een worden want ik hou er niet van als wiki's gewoon worden verknoeit zonder dat er iets aan gedaan word. Wouter15 mei 18, 2011 13:17 (UTC)
Hi Wouter! Helaas moet je voor de VSTF uitgenodigd worden, en om uitgenodigd te worden moet je intensief anti-vandalisme werk doen op meerdere wiki's. Zie deze pagina voor meer info. En zelfs zonder globale-sysop rechten kun je nog goed werk doen door pagina's te markeren voor verwijdering en stimulerende bewerkingen te maken! Mark (talk) mei 18, 2011 16:58 (UTC)