Centrale community
Advertisement
Anubis Wiki
Naam Anubis Wiki
Taal Nederlands
Status actief
Artikels 821 artikels
Geschiedenis
Opgericht 26 maart 2010
Oprichter Spy-jordy
Geadopteerd Door 8Nightfall11 en Minaide
Wikidata
Hub Televisie
Laatst nagekeken
Datum 21/04/2019
Nakijker 8Nightfall11 (beheerder)

De Anubis Wiki is een wiki waar alles staat over de Nederlands-Vlaamse jeugdsoap serie Het Huis Anubis.

De serie liep van (2006-2009) op Nickelodeon en is een van de beste series ooit gecreëerd door Studio 100.

De serie was zo populair waarna er twee theatershows en 3 films volgden en zelfs een spin-off: Het Huis Anubis En De Vijf Van Het Magische zwaard (2010-2011)

Achtergrond[]

Deze wiki is opgericht door Spy-Jordy op 26 maart 2010, een schrijver die reeds gestopt is.

Na 8 jaar (augustus 2018) hebben Minaide en ik (8Nightfall11) deze wiki , gevonden. Ik en Minaide zijn beginnen schrijven en aanpassen, en na lang nadenken, hebben we besloten deze wiki te adopteren. Ik heb een aanvraag ingediend en deze werd goedgekeurd op 5 september 2018.

Nu zijn we volop aan het schrijven en bewerken in de hoop deze uitgebolde en uitgedoofde wiki, weer een van de beste wiki's te maken. We zijn echter opzoek naar nieuw schrijftalent om ons verder te helpen.

Interesse? Kom langs en help mee, alle hulp is welkom !

Via deze link kom je op onze wiki uit: http://nl.anubis.wikia.com/wiki/Het_Huis_Anubis_wiki

Groetjes

8Nightfall11 en Minaide

Administratoren van de nl.anubis wiki

Advertisement