Centrale community
(+es)
(→‎Bassie en Adriaan: nieuwe subkop)
Regel 94: Regel 94:
 
[[Categorie:Adopteer een Wiki| ]]
 
[[Categorie:Adopteer een Wiki| ]]
 
[[Categorie:Aanvragen]]
 
[[Categorie:Aanvragen]]
  +
  +
== Bassie en Adriaan ==
  +
  +
Kan ik de [[w:c:nl.bassie-adriaan|Bassie en Adriaan wiki]] adopteren? --[[File:Vlag.png|90px|link=User:AvatarTeam|AT-profile]]- [[User_talk:AvatarTeam|<span title="AT-talk">Overleg</span>]] aug 21, 2011 19:00 (UTC)

Versie van 21 aug 2011 19:00

Blueprints

Deze pagina is bedoeld om beheerder- en/of bureaucraatrechten aan te vragen op inactieve wiki's, of actieve wiki's zonder actieve bureaucraat.

Op actieve wiki's: praat met de bureaucraat of open een Aanvraag op de daar voorziene pagina (indien aanwezig).

Wiki's kunnen alleen geadopteerd worden door een actief lid -- dus voor je beheerdersrechten aanvraagt, zorg er a.u.b. dat je aan de volgende eisen voldoet. Alvast veel geluk!

Vermeld a.u.b. de naam van de wiki!


  • Is de Wiki inactief?
  • Geen recente bewerkingen door andere gebruikers.
  • Beheerders zijn 60 dagen (of meer) inactief.
  • Voldoe je aan de eisen voor adoptie?
  • Je hebt geen andere wiki gesticht, geadopteerd of op een andere wiki beheerder rechten verkregen in de laatste 60 dagen.
  • Je bent niet geblokkeerd op een andere Wikia wiki.
  • Draag je bij aan de inhoud van de Wiki?
  • Je hebt de Wiki bewerkt (hoe meer, hoe beter)
  • Je hebt tenminste één nieuwe pagina aangemaakt (hoe meer, hoe beter)
  • Bouw je de gemeenschap op?
  • Je probeert met andere gebruikers te communiceren -- je hebt vriendelijke en aanmoedigende berichten achtergelaten op gebruiker overlegpagina's, en hebt vragen of artikels over pagina's, forums of blogs beantwoord.
  • Je zorgt dat de Wiki er goed uitziet en dat hij up-to-date is -- update nieuws secties, voeg nieuwe afbeeldingen en video's toe met betrekking tot het onderwerp, enz.


Harry Potter wiki (geaccepteerd)

Ik wil graag Bureaucraat worden op de Harry Potter wiki. Ik heb al veel werk gedaan en er moet nog veel gebeuren. Samben jun 9, 2010 18:27 (UTC)

Hiya! Leuk dat je de wiki wilt adopteren. Zou je het nog even met Wouter15 willen overleggen? Dan kan ik jullie beide daar rechten geven, want natuurlijk moet hij daarmee instemmen. Mark (talk) jun 10, 2010 15:49 (UTC)
Wouter15 het ook goed als we allebei de rechten krijgen krijgen. Samben jun 10, 2010 18:20 (UTC)
Geweldig. Rechten geregeld. Lees Help:Administrators door voor verdere informatie. Succes! Mark (talk) jun 11, 2010 13:12 (UTC)

24 wiki (geaccepteerd)

Ik zou graag de 24 Wiki adopteren:

  1. Er is niemand in meer dan 60 dagen
  2. Er zijn geen Sysops/Bureaucrats
  3. Er moet nog erg veel gedaan worden...

--Station7 jun 14, 2010 13:57 (UTC)

Geweldig. Zolang je op de wiki blijft bewerken, zal ik je administrator rechten geven :). Vergeet niet Help:Administrators door te lezen. Mark (talk) jun 14, 2010 14:32 (UTC)


Red Dead wiki (geaccepteerd)

Ik zou graag de Red Dead wiki willen adopteren. Ik heb al wat sjablonen en pagina's gemaakt en de enige admin op de wiki is afwezig. --Aaarto aug 22, 2010 15:40 (UTC)

OK. Zo lang je blijft bewerken natuurlijk :). De wiki heeft hard een goede administrator nodig! Succes met de rechten! Zoals altijd, bekijk ook de Help:Administrators pagina even. Mark (talk) aug 24, 2010 14:07 (UTC)
Bedankt! --Aaarto aug 24, 2010 15:43 (UTC)


Fallout wiki (geaccepteerd)

Het is waarschijnlijk nog wat te vroeg om het te vragen, maar toch doe ik het: ik zou graag de Fallout wiki adopteren. Ik weet het, ik heb er nog niet veel uitgericht, maar ik zou de wiki graag willen uitbreiden en weer actief maken. Ik weet zelfs niet of er wel administrators of bureaucraten zijn. Als ik het nu nog niet mag doen, begrijp ik het wel: maar denk eraan, dan vraag ik het later gewoon opnieuw XD

Xsdvd - feb 6, 2011 16:27 (UTC)

Oh, en nog iets: op de Nederlandse RuneScape Wiki, de wiki waar ik nu het meest op bewerk, ben ik al enige tijd administrator, dus ik heb wel al ervaring met speciale rechten. Als ik de Fallout Wiki zou mogen adopteren en daar (hopelijk) bureaucraatrechten krijg, dan weet ik wel al wat kan en niet kan. Op de Nederlandse RuneScape Wiki ben ik soms de enige administrator die online is. Die Wiki bestaat nog altijd, dus zo slecht doe ik het dan ook weer niet :P
Maar nogmaals als mijn aanvraag hier zou worden afgewezen, dan zal ik dat ook aanvaarden. Ik zal dan nog wat meer bewerken op de Fallout Wiki. Misschien dat ik het dan later nog eens vraag....
Xsdvd - feb 7, 2011 15:19 (UTC)
Geweldig :). Rechten geregeld. Mark (talk) feb 13, 2011 10:46 (UTC)

Harry Potter Wiki (Geregeld op de Wiki)

De Harry Potter wiki is verplaats naar Shoutwiki. Kan ik de Wikia versie adopteren? Ik heb zelf al een paar andere wiki's. --AT-profile- Overleg feb 17, 2011 20:00 (UTC)

Het is al geregeld. --AT-profile- Overleg feb 18, 2011 16:26 (UTC)

Wikistad

Dit is geen aanvraag tot adoptie van Wikistad, maar graag zou ik sysoprechten verkrijgen. Ik ben al lange tijd aan en af actief geweest op de wiki, die helaas nu al weer een tijd inactief is. Met enkele van de huidige sysops onderhoud ik makkelijk contact, aangezien ze voornamelijk actief zijn op zusterprojecten, zoals Wikination, maar het blijft vervelend dat ik naar hen moet snellen om bv. een pagina te verwijderen of iets aan de thuispagina te veranderen, en zij me verder niet echt kunnen helpen, al willen ze dat wel. Groeten Bestand:Computer keyboard man.png Echocho mei 13, 2011 19:52 (UTC)

Die wiki kan zo te zien wel nog een Bureaucraat gebruiken. Misschien kan je met de sysops overleggen of er iemand geschikt is voor de rol ;) - Tjcool007 (Talk / Contribs) mei 14, 2011 17:52 (UTC)
Als er nog veel schoonmaakwerk moet gebeuren wil ik ook wel even helpen hoor! Ik ben op mijn eige wiki ook de boel aan het opruimen en heb er dus veel ervaring mee en vind het nog leuk ook :) Wouter15 mei 15, 2011 19:27 (UTC)
Zouden jullie eerst even met de locale sysops willen overleggen? Mark (talk) mei 17, 2011 18:07 (UTC)
Is goed. Wouter15 mei 17, 2011 22:01 (UTC)

Bassie en Adriaan

Kan ik de Bassie en Adriaan wiki adopteren? --AT-profile- Overleg aug 21, 2011 19:00 (UTC)