Wikia Magyar
Advertisement

Rentai Renáta egy kitalált szereplő a Szent Johanna gimi című könyvsorozatban.

Adat
Név Rentai Renáta
Született 1996.április 9.
Életkor 28 év
Élettársa Antai - Kelemen Ádám

(2013- )

Szülei Rentai Róbert

Rentai Klára

Foglakozása
Tanulámányai Szent Johanna Alapítványi Gimnázium (2010-2013)

Párizsi egyetem (2013-?)

Lakhely Budapest (1996-2013)

Párizs,Franciaország (2013- )

Háttér:

Rentai Renáta 1996.április 9.-én született Budapesten, Rentai Róbert és Rentai Klára egyetlen gyermekeként. Édesanyja időjárásjelentő, édesapja hivatalnok. 2010-ben költöztek abba a házba,ahol szülei jelenleg is élnek. Apai nagyszülei Kanadában élnek,míg anyai nagyszülei Budapesten. Előbbiek nagyon szeretik az unokájukat, míg utóbbiak nemigen törődnek vele.

A sorozatban:

Renáta egy intelligens és művelt, ugyanakkor eléggé esetlen lány,aki gyakran bénázza el a dolgokat.

Története:

A sorozat elején felvételt nyer a Szent Johanna Alapítványi Gimnáziumba. Itt Reni sok új barátot szerez. Barátai lesznek az emós Virág,a könyvmoly Arnold, a diktátor Kinga (bár ő ezt nem ismeri el),illetve később az iskola lúzere,Karcsi is. Az iskola szervez gólyatábort is,ahova azonban Reni (az osztályból egyedüliként) nem megy el, mivel otthon segít a költözésben. Reni így csak az első napon ismeri meg osztálytársait. Csak egy osztálytársát ismeri meg később. Ő Cortez,akibe a lány első látásra beleszeret,szerelme pedig a sorozat során nem lankad.

Advertisement