FANDOM

Leírás:

Jaxon White az Egyesült Államok Arizóna államában született Scottsdale-ben. Most épp Los Santosban tengeti életét.

Tevékenységek:

Jelenleg a Los Santos-i Rendőrség egyik osztályvezetője, karrierje meredeken ível felfelé.

Háttértörténet:

Jaxon White 1976-ban született Scottsdale-ben. Édesanyja könyvelő volt, édesapja tűzoltó. Egy öccse van, Anderson, aki 1979-ben jött világra. Gyerekkora csendesen telt, az általános iskola után gimnáziumban folytatta a tanulmányait. Édesanyját korán elvesztette egy autóbalesetben. Az iskolában beleszeretett az egyik osztálytársába, Svetlana Zarkov-ba, akivel érettségi után összeházasodtak.

Nemsokára meg is született a fia, Dimitri, aki előszeretettel mászott be a kukákba, elrejtőzve bennük. Sajnálatosan Svetlana nem élte túl a szülést, komplikációk miatt. A szerelmének az elvesztése miatt bánatában elhagyta a szülővárosát, így Dimitrijt az apja és az öccse nevelte fel, így kapta meg édesanyja családi nevét a fiú.

Jaxon Los Santosba költözött, hogy rendőr lehessen, ahova végülis követte a fia és az apja is. Jelenleg a fiával együtt dolgozik a rendőrség kötelékein belül, amíg apja egy sajnálatos agyvérzés után néha a város utcáit járja félig öntudatlanul. Öccsével évek óta nem beszélt, annyit tud róla, hogy a törvény másik oldalán áll, tartózkodási helye ismeretlen.

Jaxon karrierje felfele kezdett ívelni, és akkor megismerkedett a Megyei kórház akkori igazgatónőjével Katrine Naomi Price-al. Első látásra szerelem volt Jaxon akkor ott eldöntötte, hogy ez a nő az ővé lesz egyszer. Az élet sokszor sodorta őket egymáshoz közel a munkájuk miatt. Katrine többször megmentette Jaxon életét, ami még jobban arra ösztönözte hogy elnyerje a nő szívét. Ennek egyik akadálya hogy Katrine akkori barátja egy fegyverkereskedő volt. Ahogy telt az idő egyre közelebb kerültek egymáshoz, mígnem eljött a pillanat amikor Katrine otthagyta a fegyverkereskedőt. Ekkor eljött Jaxon ideje, majd 2020.02.29-én összeházasodtak.

Jaxon jelenleg Kapitányságvezető poszotot lát el a rendőrségen belül.