FANDOM

Témakör #3 - Egy közösség felépítése Szerkesztés

Ez a témakör olyan alapítóknak szól, akik szeretnék gyarapítani és népszerűsíteni Wiki oldalukat. Egy vadonatúj közösség elindítása izgalmas dolog, de mik is az első lépések hozzá? Hogyan találnak rá más felhasználók a Wiki oldaladra és hogyan növelheted a közreműködői brigádot? Ezekre a kérdésekre kaphatsz választ a következő előadássorozatból. Készítsd fel magad egy igazán sikeres közösség megvalósulására!

ELŐADÁS #1

A kezdőlap felépítése

ELŐADÁS #2

A kezdőlap elkészítése mobil eszközök számára

ELŐADÁS #3

A navigációs menü beállítása

ELŐADÁS #4

Keresőoptimalizálás (SEO)

ELŐADÁS #5

Bevezetés a közösségi média használatába

ELŐADÁS #6

A közösséged gyarapítása a közösségi oldalak segítségével

ELŐADÁS #7

A Wiki-oldalad és a videók

ELŐADÁS #8

A speciális lapok bemutatása

Mi is az a Fandom Egyetem? Szerkesztés

A Fandom Egyetem a közösségi ismereteid hivatalos forrását tartalmazza. Az Egyetem célja hogy útmutatást, segítséget és tanácsokat biztosítson a felhasználóknak, bármilyen szintű tapasztalattal is rendelkezzenek. A tanulmányok témakörökre vannak osztva, amelyeken belül minden előadás tartalmaz egy videót és az ahhoz kapcsolódó kisegítő eszközöket. Igyekszünk minél gyakrabban készülni újabb előadásokkal, szóval térj vissza hozzánk rendszeresen! A Fandom Egyetem szócikkeit bátran hozzácsatolhatod a saját oldaladhoz, hogy a közösséged tagjai megtalálhassák és szükség esetén a segítségükre lehessen.