Wikia Magyar
Advertisement

Among Us (az Apple App Store-ban Among Us!) egy online többjátékos sci-fi/társadalmi levonásos gyilkossági rejtélyes játék, amelyet az Innersloth készített, és a Unity Game Engine-en fut. Először 2018. június 15-én jelent meg Androidra és iOS-re – később pedig 2018. augusztus 18-án adták ki a Steamen. 2020. december 15-én jelent meg a Nintendo Switch kiadás, amely elérhető a konzol Nintendo eShopjában. 2021. december 14-én megjelentek az Xbox és a PlayStation kiadások Xbox One-ra, Xbox Series X|S-re, PlayStation 4-re és PlayStation 5-re. [1][2]

A játék négy helyszín egyikén játszódik; űrhajó, föld feletti bázis, bolygóbázis vagy Henry-Stickmin témájú léghajó, amely a legénység egy csoportját tartalmazza, köztük legfeljebb három szélhámos, akiknek szabotálniuk kell a hajót/bázist/bolygót, és meg kell ölniük a legénységet. A legénységtársaknak végre kell hajtaniuk választott feladataikat, jelenteniük kell az elesett csapattársak holttestét, és rendkívüli értekezleteket kell kezdeményezniük, ha azt látják, hogy egy másik játékos valami terhelő vagy gyanús dolgot tesz.

2020-ra az Innersloth egy komplett játéknak tekintette az With Us-t, és 2020. június 11-től a korábban fizetős MIRA HQ és Polus ingyenesen megjelent a Windows és Android/iOS/iPadOS rendszeren egyaránt játszó játékosok számára. vendégül látni. A játék népszerűsége 2020-ban nőtt a híres Twitch streamerek és YouTube-játékosok miatt. Az Innersloth 2020. augusztus 18-án jelentette be a folytatást, Among Us 2 címmel, és a tervek szerint 2021-re lett volna elérhető, de szeptemberben törölték. A munka ehelyett javítani fogja az eredeti játékot az eredeti With Us váratlan népszerűsége miatt. Ezenkívül számos árucikket, például pólókat és játékokat jelentettek be és dobtak piacra.

Hivatkozások[]

Advertisement