FANDOM

Témakör #1 - Üdvözlünk a Fandomon Szerkesztés

Még új vagy a Fandom hálózatán? Egy Fandom fiók létrehozásán gondolkozol, esetleg épp most regisztráltál és szeretnéd tudni, mi hogyan is működik? Ezek a rövid videóelőadások segíthetnek a tájékozódásban és felkészíthetnek, hogy a jövőben sikeres szerkesztővé válhass. A Fandom egy csodálatos és változatos rajongói közösség, viszont bizonyos dolgok ugyanúgy működnek, bármelyik közösség felé is vándorolsz. Miután megtekintetted ezeket az előadásokat, böngéssz bátran és térj vissza bármikor a Fandom Egyetemre, ha újabb segítségedre lenne szükséged.

ELŐADÁS #1

Hogyan kezdj hozzá?

ELŐADÁS #2

Fandom fiók létrehozása

ELŐADÁS #3

A felhasználói oldalad és az adatlapod

ELŐADÁS #4

A Fandom kommunikációs paneleinek áttekintése

ELŐADÁS #5

A Közösségi Központ áttekintése

ELŐADÁS #6

Kapcsolatfelvétel a Fandom üzemeltetőivel

Mi is az a Fandom Egyetem? Szerkesztés

A Fandom Egyetem a közösségi ismereteid hivatalos forrását tartalmazza. Az Egyetem célja hogy útmutatást, segítséget és tanácsokat biztosítson a felhasználóknak, bármilyen szintű tapasztalattal is rendelkezzenek. A tanulmányok témakörökre vannak osztva, amelyeken belül minden előadás tartalmaz egy videót és az ahhoz kapcsolódó kisegítő eszközöket. Igyekszünk minél gyakrabban készülni újabb előadásokkal, szóval térj vissza hozzánk rendszeresen! A Fandom Egyetem szócikkeit bátran hozzácsatolhatod a saját oldaladhoz, hogy a közösséged tagjai megtalálhassák és szükség esetén a segítségükre lehessen.